Se indlæg|
Sletning af profil
|
|
| flyer |
Lagt på d. 25/12-2011 08:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Hvordan kan man slette sin profil? Jeg har ikke lyst til at være med mere, synz efterhånden at tonen er blevet så grov og nedladende her på dtw, derfor vil jeg gerne slette min profil, så jeg er afskåret fra at deltage i den meget ofte anvendt mudderkastning. Uden profilen kan jeg kigge med og grine af de mange skøre indlæg og sige godt jeg ikke er én af dem, det var meget nyttigt at være med da jeg startede, men nu er det som om det påvirker mig for meget med alt det negative der drøner rundt herinde, det er som om, så snart én negativ tråd enten løber ud i sandet af sig selv eller bliver stoppet af admin. så starter der en ny næsten i samme dårlige tone, jeg håber dog med tiden at det ændre sig, så det igen er atraktivt at være med. Tak for denne gang og Godt Nytår til alle her på dtw. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 25/12-2011 09:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
flyer skrev: Hvordan kan man slette sin profil? Jeg har ikke lyst til at være med mere, synz efterhånden at tonen er blevet så grov og nedladende her på dtw, derfor vil jeg gerne slette min profil, så jeg er afskåret fra at deltage i den meget ofte anvendt mudderkastning. Uden profilen kan jeg kigge med og grine af de mange skøre indlæg og sige godt jeg ikke er én af dem, det var meget nyttigt at være med da jeg startede, men nu er det som om det påvirker mig for meget med alt det negative der drøner rundt herinde, det er som om, så snart én negativ tråd enten løber ud i sandet af sig selv eller bliver stoppet af admin. så starter der en ny næsten i samme dårlige tone, jeg håber dog med tiden at det ændre sig, så det igen er atraktivt at være med. Tak for denne gang og Godt Nytår til alle her på dtw. Kom dog bare ind i kampen. Behøver da ikke slette profil for det du nævner. Det går da fint for mig, ikke at blande mig! Eller er det noget andet der stikker under? Michael B Kristensen
|
|
|
|
| maichai |
Lagt på d. 25/12-2011 09:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 277 |
Er det ikke et spørgsmål om at lade være med at logge ind Det må da være en nem løsning på problemetMVH MAICHAI ![]() Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 25/12-2011 09:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
maichai skrev: Er det ikke et spørgsmål om at lade være med at logge ind Det må da være en nem løsning på problemetMVH MAICHAI HELT ENIG ! ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 25/12-2011 09:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Klovn skrev: [quote]maichai skrev: :x0733 Er det ikke et spørgsmål om at lade være med at logge ind :xactiones1 Det må da være en nem løsning på problemet MVH MAICHAI HELT ENIG ! Iøvrigt hvis man syntes tonen her er hård herinde, så prøv de nogle af de andre sites! :x0107 K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 25/12-2011 13:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
keniko skrev: Klovn skrev: [quote]maichai skrev: Er det ikke et spørgsmål om at lade være med at logge ind Det må da være en nem løsning på problemetMVH MAICHAI HELT ENIG ! Iøvrigt hvis man syntes tonen her er hård herinde, så prøv de nogle af de andre sites! ![]() K. Ja, enig.... Herinde er det ren børnehave, i forhold til de sites hvor truslerne fyger rundt og nogle vitterligt bliver jagtet, til tider også ude i det virkelige liv.... Men det skyldes jo nok også at de ansvarlige bag andre sites, ikke rydder op og deler bær ud på samme måde som webmaster herinde, heldigvis har en god stil at gøre det med????
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 25/12-2011 13:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
En mindre drastisk løsning kunne også være, ikke SELV at være grov og nedladende og negativ.. Hvis du SELV holdt din sti ren, så behøvede du ikke at sidde og hælde vand ud af ørene.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.