Se indlæg
 Udskriv debat
barn på 1 år
prasat
er der nogle der ved hvordan man bestiller en billet til et barn på 1 år på internettet. vi vil gerne hacve et sæda til ham men jeg kan ikke umidelbart se hvordan jeg kan bestille det. er der nogle der har prøvet det før.

prasat

HFD
prasat skrev:

er der nogle der ved hvordan man bestiller en billet til et barn på 1 år på internettet. vi vil gerne hacve et sæda til ham men jeg kan ikke umidelbart se hvordan jeg kan bestille det. er der nogle der har prøvet det før.

prasat

Bestil til en på 2 år

jesperfrb

http://www.dansk-...d_id=13685

http://www.dansk-...d_id=12923

Prøv at kigge der!
Dansk-Thai.dk, din ven!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

prasat
jeg forsøger også at bestille en til 2 år, men på børn skal man skrive fødselsdato og man kan ikke komme til at skrive en fødselsdato på et barn under 2 år. og ergo kan man ikke bestille belletten så.
og jeg tør ikke tage chancen med at bestille en baby billet med bassin og håbe de ser gennem fingerne med at han er 1 år og derved for stor til at må ligge i den.

Lung Yao
prasat skrev:

jeg forsøger også at bestille en til 2 år, men på børn skal man skrive fødselsdato og man kan ikke komme til at skrive en fødselsdato på et barn under 2 år. og ergo kan man ikke bestille belletten så.
og jeg tør ikke tage chancen med at bestille en baby billet med bassin og håbe de ser gennem fingerne med at han er 1 år og derved for stor til at må ligge i den.

Og du ville være fri for alt det "bøvl" hvis du lod et rejsebureau klare billetterne for dig, så store pris forskel er det ikke mellem Online booking og dem (når du alligevel er villig til at betale et barns billet pris istedet for en baby billet pris).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

b_j3ns3n
er det nu også nødvendigt, du får jo en vugge oppe på væggen.. den er da meget bedre end et sæde Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

prasat
1. har talt med min normale rejse puscher, men han mener han skal have 6000 for billetterne pr. stk i april. så dette er udelukket når jag kan finde 4 billetter til lidt over 17000 på nettet vil jeg ikke betale 24000 hos en agent.

2. børn over 10 måneder må ikke ligge i lift hos Thai. så dette er også udlukket.

jeg har flere gange i dag forsøgt at få fat i internet reseselskaberne i dag på telefon men det er lidt svært når man samtidig skal passe et arbejde. den ene gang ventede jeg 45 minutter

prasat

fckguld
prasat skrev:

1. har talt med min normale rejse puscher, men han mener han skal have 6000 for billetterne pr. stk i april. så dette er udelukket når jag kan finde 4 billetter til lidt over 17000 på nettet vil jeg ikke betale 24000 hos en agent.

2. børn over 10 måneder må ikke ligge i lift hos Thai. så dette er også udlukket.

jeg har flere gange i dag forsøgt at få fat i internet reseselskaberne i dag på telefon men det er lidt svært når man samtidig skal passe et arbejde. den ene gang ventede jeg 45 minutter

prasat
på mr jet kan du krydse af i barn under 2 år med eget sæde.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

prasat
tusinde tak fckguld

prasat

L
jeg tror det kan blive en del billigere... og jeg tør godt vente

http://www.busine...l-thailand

jeg skal selv bruge 2 voksen billetter og så barn på 6 år og barn på 1 år i april

Lung Yao
prasat skrev:

jeg har flere gange i dag forsøgt at få fat i internet reseselskaberne i dag på telefon men det er lidt svært når man samtidig skal passe et arbejde. den ene gang ventede jeg 45 minutter. prasat

Det kan jeg godt forstå og ville sige det samme, derfor SKIFT rejsepusher og derefter gøre lige som L, vent lige til "Januar udsalget".

Se her: [url]www.danskflyprisindeks.dk[/url]

http://tmcomponen...euge48.pdf

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

prasat
købte idag hos mr. jet, 17900 for 2 voksne og 2 børn.
og så kom vi afsted på den dato vi så gerne ville.
denne kunne rejsepucheren ikke skaffe kun 2 dage tidligere og til 6100 dyrer for de 4 billetter. jeg tør ikke vente da jeg vil afsted den 5 april da vi så for påsken i thailand.
prasat

Spring til debat: