Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Som mange herinde ved har vi købt et hus og flyttede ind den 17 december, så rækkehuset som vi havde lejet her i Surin er nu til leje hvis nogen skulle være interesseret.
Rækkehuset ligger højt og klarede sig fri af oversvømmelserne tidligere, mens alle andre huse på vejen stod under vand.
Huset har en hyggelig stue, lille køkken og lille badeværelse, og på 1.sal er der 2 soveværelser og 1 badeværelse.
Badeværelserne har varmt vand. Der er ikke aircon i huset men 2 blæsere, eller hvad de nu kaldes. Gitter for alle døre og vinduer, samt trådnet for myg. Huset er umøbleret. Huset er under 4 år gammelt.
Der er en stor indkørsel til huset hvor du kan have møbler(delvist overdækket) og alligevel er der plads til 2 biler.
Husleje 5000 bath, og 1 måneds leje i indskud.
Udlejer er alletiders og til at stole på. Jeg har billeder af huset som jeg kan sende til din mail hvis du er interesseret eller bare nysgerrig, kan desværre ikke sætte billederne på herinde.
Huset ligger på Sri Narong Road 6/2, under 5 minutters gang fra BigC, max 10 minutters gang fra Tesco og Makro, tæt på hospital, skoler, resturanter og cafeer.
Godt nytår til jer alle.
Bent.
Ja Sonny, det var et rigtigt dejligt sted at bo, vi lejede huset i 9 måneder.
Tak til Peter, glæder mig til at se dig til april, jeg hører at du måske rejser sammen med den "Gamle" herinde fra.
Og til Frank, jeg håber du kan lide billederne.