Se indlæg|
Flybilletter via Viviro
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/12-2011 20:56
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg fik et nyhedsbrev fra viviro og vil lige dele med jer at der opdateret den 28 december var billetter til Bangkok for 3.528 kr. Har dog ikke søgt på dem og ved ikke om det er Aerosvit http://www.viviro...k-BKK.html http://www.viviro...tter281211 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2011 21:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
natty skrev: Jeg fik et nyhedsbrev fra viviro og vil lige dele med jer at der opdateret den 28 december var billetter til Bangkok for 3.528 kr. Har dog ikke søgt på dem og ved ikke om det er Aerosvit http://www.viviro...k-BKK.html http://www.viviro...tter281211 .................................................................................................................................................................................................. Det er samme pris ved momondo,,,men det blir nok heller ikke bedre ligenu hvis det er med sas/china . 6100,- 3 jan- og frem. Den til 3528,- er vel ikke særlig interessant, ( sikkert et døgns rejse)ja evt. for nogle, men jeg orker ikke mange timer ved mellemlanding. Jeg må smide 1000,- oveni, men flyver så med SAS og China istedet for Aerosvit, som folk herinde skriver dårligt om. Check SAS priser 5555555555555555555 |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 30/12-2011 22:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Soi7 skrev: natty skrev: Jeg fik et nyhedsbrev fra viviro og vil lige dele med jer at der opdateret den 28 december var billetter til Bangkok for 3.528 kr. Har dog ikke søgt på dem og ved ikke om det er Aerosvit http://www.viviro...k-BKK.html http://www.viviro...tter281211 .................................................................................................................................................................................................. Det er samme pris ved momondo,,,men det blir nok heller ikke bedre ligenu hvis det er med sas/china . 6100,- 3 jan- og frem. Den til 3528,- er vel ikke særlig interessant, ( sikkert et døgns rejse)ja evt. for nogle, men jeg orker ikke mange timer ved mellemlanding. Jeg må smide 1000,- oveni, men flyver så med SAS og China istedet for Aerosvit, som folk herinde skriver dårligt om. Check SAS priser 5555555555555555555 Nej Man kan godt få de bedre tider til den pris altså 3 -4 timer i dubai. (og SKyward member kan få 10% i et kortere tidsrum for booking) det er bare ikke står noget om det er for hvilken periode det gælder med de priser. Men nok ikke lige de næste par måneder tid. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2011 23:00
|
|
Vi snakker priser LIGENU....altså 3 januar og 4-6 uger derude...og få timer i mellemlanding- hvor kan du få en bedre pris 3 januar ? ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/12-2011 23:28
|
Soi7, det må du da meget undskylde, jeg lavede tråden for at gøre opmærksom på deres nyhedsbrev og søgemaskinen. Jeg havde faktisk slet ikke dig eller andre i tankerne og at du vil afsted den 3 januar. Der er så kort tid til, at du vist må tage hvad der er, med eller uden mellemlanding. God tur og godt nytår. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/12-2011 23:38
|
|
natty skrev: Soi7, det må du da meget undskylde Jo tak, den undskyldning har du også skyldt mig i lang tid......... ![]() Ja, og den med dit råd om billige SAS priser fra dig duede sku slet slet ikke.., priserne er dyre nu jo, selvom alle snakker og skriver om utrolig billige priser til Thailand....det er gas... Hvis der er nogen der har nogen helt fantastiske billige priser med gode rejsetider her i nytåret så sig da endelig til...rejseberoerne er nemlig helt tavse. ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 31/12-2011 00:27
|
Soi7, det mener jeg nu ikke du har ret i. Enhver thailandsfarer eller anden rejsende til troperne ved at den absolut højsæson er nu, og at man ikke kan forvente superbillige billetter med afgang den 3 januar og købt den 30 december, enhver som tror det er selv lidt lang ude. Mange misforstår at når der skrives om super billige billetter, tror de at det gælder hele tiden, lige meget hvornår man rejser, det handler jo om hvornår man rejser, og det er sjældent omkring jul og nytår. I stedet for at skælde ud, burde måske læse lidt på tingene og tage ved lære. De billige billetter er der stadig , bare ikke i din periode. Hvis man vil have bare nogenlunde billige billetter til BKK omkring nytår skal man altså være langt ude før sidst i december. Redigeret af natty d. 31/12-2011 00:39 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/12-2011 00:33
|
|
natty skrev: Soi7, det mener jeg nu ikke du har ret i. Enhver thailandsfarer eller anden rejsende til troperne ved at den absolut højsæson er nu, og at man ikke kan forvente superbillige billetter med afgang den 3 januar og købt den 30 december, enhver som tror det er selv lidt lang ude. Mange misforstår at når der skrives om super billige billetter, handler det jo om hvornår man rejser, og det er sjældent omkring jul og nytår. I stedet for at skælde ud, burde måske læse lidt på tingene og tage ved lære. natty skrev: [i][b]Hvornår skal du afdsted SAS har direkte fly dkk for 4900 et eller andet hvis den direkte købes på deres hjemmeside inden 2 janua ............................................... Ja meen der er ik billigt nu, og jeg skælder ALTSÅ ik ud...men du skriver jo selv at sas har biletter til 4900,- men du mener selvfølgelig ENKELT-BILETTER så IK ?
Redigeret af d. 31/12-2011 00:42 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 31/12-2011 00:43
|
Soi7 skrev: [quote]natty skrev: Soi7, det mener jeg nu ikke du har ret i. Enhver thailandsfarer eller anden rejsende til troperne ved at den absolut højsæson er nu, og at man ikke kan forvente superbillige billetter med afgang den 3 januar og købt den 30 december, enhver som tror det er selv lidt lang ude. Mange misforstår at når der skrives om super billige billetter, handler det jo om hvornår man rejser, og det er sjældent omkring jul og nytår. I stedet for at skælde ud, burde måske læse lidt på tingene og tage ved lære. Ja, du har ret, det er ik billigt nu, og jeg skælder ik ud...men du skriver jo selv at sas har biletter til 4900,- men du mener selvfølgelig ENKELT-BILETTER så IK ? [/quoteNej det er ikke enkelt billetter, men hvis du på forsiden læser hvad der står for neden under priserne står der hvornår de skal købes og hvornår de gælder fra og til. Endvidere er der en lavpriskalender som man kan søge på inden for det nævnte tidsrum. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/12-2011 00:54
|
|
natty skrev: Soi7 skrev: [quote]natty skrev: Soi7, det mener jeg nu ikke du har ret i. Enhver thailandsfarer eller anden rejsende til troperne ved at den absolut højsæson er nu, og at man ikke kan forvente superbillige billetter med afgang den 3 januar og købt den 30 december, enhver som tror det er selv lidt lang ude. Mange misforstår at når der skrives om super billige billetter, handler det jo om hvornår man rejser, og det er sjældent omkring jul og nytår. I stedet for at skælde ud, burde måske læse lidt på tingene og tage ved lære. Ja, du har ret, det er ik billigt nu, og jeg skælder ik ud...men du skriver jo selv at sas har biletter til 4900,- men du mener selvfølgelig ENKELT-BILETTER så IK ? [/quoteNej det er ikke enkelt billetter, men hvis du på forsiden læser hvad der står for neden under priserne står der hvornår de skal købes og hvornår de gælder fra og til. Endvidere er der en lavpriskalender som man kan søge på inden for det nævnte tidsrum. he he, du er vinder af prisen for plattenslageren over alle .......næ, giv du biletter til 4900,- RETUR...som du skriver , ellers lad være med at spilde folks tid på at se på div. fly selvselvskabers hjemmesider og priser....det er jo rent spam. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 31/12-2011 01:31
|
10 april til 27 april, bare et eksempel. Søg under Book i lavpriskalenderen. 4692 kr. retur. prøv selv her https://www.sas.d... Beklager at det ikke passer med dine rejseplaner, men priserne er der, jeg mener heller aldrig at jeg har påstået at priserne findes med afgang den 3. januar. Jeg spurgte jo nemlig i en helt anden tråd, som intet handler om denne, om Viviro, at gøre, om hvornår du skulle rejse. Som du iøvrigt pudsigrt citerer mig korrekt for. Og så vil jeg opfordre dig til at holde lidt igen med dine små uforskammetheder, det fører aldrig til noget godt, du må da være lidt af en kedelig og usympatisk person, som jeg ikke tror mange vil hjælpe igen i fremtiden, misforståelser eller ej. Hvem som spammer her er vist ret tydeligt, men du kan nok ikke selv se det. Iøvrigt godt nytår. Redigeret af natty d. 31/12-2011 01:50 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.