Se indlæg|
Hjælp til at tilberede fisk
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 31/12-2011 11:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg har tænk mig at spiser fisk og godt har brug for hjælpe til at tilbrede dem. Vi køre tit på fiskemarked i Naklua hvor der mange spænding fisk jeg god kun tænke mig at lave men ved ikke hvordan. Er der nogen der ved nogen website med opskrifter og navn på din fisk det gør ikke noget hvis det er på thai På forhånd tak for hjælpe. Godt nytår til alle på dansk -thai website Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 31/12-2011 11:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Hej Kurt. Her er 35.584 opskrifter, så mon ikke du kan finde en på fisk. http://www.dk-kog... Hvis du i øverste søgefelt bare skriver fisk, så får du 668 opskrifter. Godt Nytår Redigeret af AL 48 d. 31/12-2011 11:42 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 31/12-2011 11:54
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hejsa Kurt hvis det går helt galt så tag ned på num tjai i soi bokaio (sikkert stavet forkert) De laver nogle gode retter med fisk i til rimelige penge. Det ligger lige overfor det lille marked der har åben hverdag. Godt nytår Kurtski Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.