Se indlæg|
Billige billetter i Marts.
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 01/01-2012 11:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Billige billetter i Marts måned. http://www.flybil...alternativ [url][/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2012 11:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja, det er da ikke dyrt ! , men jeg har da fået en billet med de samme tider billigere her om 3 dage. Så tager de 66,- med køb via. mastercard, men så er der jo også forsikring inkluderet. Redigeret af d. 01/01-2012 11:36 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2012 11:48
|
|
Det er engang fup med de hjemmesider, søgte for samme periode, hvor jeg allerede har bestilt, prisen er højere og så med det russike flyselskab- NEJ , der er ikke billigt! |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2012 11:53
|
|
girobank skrev: Det er engang fup med de hjemmesider, søgte for samme periode, hvor jeg allerede har bestilt, prisen er højere og så med det russike flyselskab- NEJ , der er ikke billigt! Jeg synes da 5300,- er en ok pris i højsæsson , linket Noinarak giver er da brugbart ! |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 01/01-2012 11:56
|
girobank skrev: Det er engang fup med de hjemmesider, søgte for samme periode, hvor jeg allerede har bestilt, prisen er højere og så med det russike flyselskab- NEJ , der er ikke billigt! Nu-som du kan se søgte jeg fra 1. Marts til 31. Maj-og får en pris på 3608 kr. Det kan du da ikke sige, ikke er billigt-eller at det er fup-og med en rejsetid på henholdsvis 17 og 14 timer. Det må da siges at være ok. Men som altid-negativitet herinde, lige meget hvad pokker man så presenterer Jer for. Godt Nytår-og op med humøret-det går jo nok, skal du se. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 01/01-2012 12:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jeg kan ikke forstå, hvorfor blt, andet girobank synes at det er snydesider. De viser jo bare hvordan priser og udbud er ligenu. Ikke igår og ikke imorgen. Du har jo åbennbart fået en bedre billlet tidligere, Var det igennem et rejsebureau eller en snydeside du fandt den? Kors hvor folk brokker sig når nogen kommer med en god ide, eller et muligvis brugbart link, Så dansk så dansk at det er til at brække sig over. Redigeret af natty d. 01/01-2012 12:13 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 01/01-2012 12:38
|
Soi7 skrev: girobank skrev: Det er engang fup med de hjemmesider, søgte for samme periode, hvor jeg allerede har bestilt, prisen er højere og så med det russike flyselskab- NEJ , der er ikke billigt! Jeg synes da 5300,- er en ok pris i højsæsson , linket Noinarak giver er da brugbart ! Tak-men det er altså kun 3608 kr. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2012 12:40
|
|
NoiNarak skrev: Soi7 skrev: girobank skrev: Det er engang fup med de hjemmesider, søgte for samme periode, hvor jeg allerede har bestilt, prisen er højere og så med det russike flyselskab- NEJ , der er ikke billigt! Jeg synes da 5300,- er en ok pris i højsæsson , linket Noinarak giver er da brugbart ! Tak-men det er altså kun 3608 kr. Jep, dælme billigt, og godt 5k for nytåret her....udemærket og brugbart link ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/01-2012 13:50
|
|
Linket fejler intet og det gør de andre søgemaskiner for billige billetter heller ikke, men tast længere ind i systemet, så vil man finde ud af, at der ofte ingen billetter er til de annoncerede priser- bemærk, der står som regel priser fra! Jeg brokker mig ikke, påpeger bare,at det ikke altid er billigt-det ser bare sådan ud for at få os ind i butikken. Ja jeg bruger altid rejseagent med personlig betjening og god service. I øvrigt er det utrolig,at billetpriserne stadig er forholdsvis lave i.f.t. prisen for 10-15 år siden, hvis der er nogen, der kan huske det. Tro at mange herinde søger rundt på de forskellige sider for at finde ud af om nogen kan gøre det billigere! |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 01/01-2012 15:04
|
girobank skrev: Linket fejler intet og det gør de andre søgemaskiner for billige billetter heller ikke, men tast længere ind i systemet, så vil man finde ud af, at der ofte ingen billetter er til de annoncerede priser- bemærk, der står som regel priser fra! Nu er dette et specifikt link til en specifik rejse osv. som jeg lagde herind i håb om, at nogen kunne få gavn af det. Jeg har nu igen prøvet og gå videre ind i systemet på siden,hvilket ikke ændrer prisen-tværtimod er der mulighed for fradrag,hvis man har en rabat kode. Så jeg har ikke spurgt ind til dine eller andres erfaringer med hensyn til søgemaskiner eller andet.Jeg brokker mig ikke, påpeger bare,at det ikke altid er billigt-det ser bare sådan ud for at få os ind i butikken. Så jo-det ER billigt-uanset hvad din mening eller erfaring er. Ja jeg bruger altid rejseagent med personlig betjening og god service. I øvrigt er det utrolig,at billetpriserne stadig er forholdsvis lave i.f.t. prisen for 10-15 år siden, hvis der er nogen, der kan huske det. Tro at mange herinde søger rundt på de forskellige sider for at finde ud af om nogen kan gøre det billigere! Selvfølgelig gør folk da det.Det er vel de færreste der bare køber en billet uanset prisen-og at man søger på forskellige søgemaskiner for at finde laveste pris-ja, det er faktisk helt i tråd med hvad rejse selskaber osv. selv råder folk til,hvis de vil finde de billige billetter. Det er jo ikke alle der er ligeglade med økonomien eller har r.... fuld af penge. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.