Se indlæg|
tre kvinder sidder og snakker........
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 02/01-2012 10:28
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
tre kvinder sidder og snakker om hvad der tænder deres mænd og bliver enige om at købe det samme outfit og prøve det af og dagen efter mødes de igen og udveksler afaringer den første og den yngste på 19 år fortæller at det var helt vildt og han klarede hende 5 gange på 3 timer den næste på 30 år fortæller at da hendes mand ser hende i det lækre læder sæt springer han op af sofaen og knepper hende 2 gange den 3 kvinde på 45 tropper op ligeledes i læder outfit stiller sig foran hendes mand og manden udbryder hva så batman ska vi snart spise Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 02/01-2012 12:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Eller "versionen" med moderen til tre døtre der skulle på brylluprejse i Thailand samtidigt og moderen skulle høre hvordan gik bryllupsnatten for dem: Aftalen gik ud på at de skulle sende hende en SMS med den forudgående aftalte kode :1 - Nogenlunde godt = S A S 2 - Dejligt = Singapore Airlines. 3 - Extreme Godt = Emirates. Efter en uge, modtager moderen den første SMS fra den ældste : S A S . ![]() Dagen efter ankommer svaret fra den mellemste datter : Emirates ![]() Og endeligt efter 14 dage, ankommer SMSen fra den yngste : B E A . Moderen var tilfreds med svaret fra de 2 ældste døtre , men var forvirret og lidt bekymret over den yngstes svar. Da hun ringer til hende og beder om en forklaring på "hendes kryptiske svar", så siger datteren at hun skulle bare slå op i Fagbogen. Det gører så moderen og læser annoncen under British Airways: We Do it every day, 7 days a week and both ways ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 03/01-2012 03:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
og det var også den om manden der var blevet lidt sløv, så konen havde købt åbne trusser for at hidse ham lidt op. hen under aften da hun sad i sofaen spredte hun let på benene så manden kunne se hende...han udbryder, har du åbne trusser på.....jaaaaaa siger konen med glimt i øjet..gudskelov, jeg troede du sad på katten |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

: