Se indlæg|
Tandlæge Bkk/Suphanburi
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 03/01-2012 15:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
Min gf har en fortand der formentlig skal skiftes - dvs jeg leder efter en dygtig tandlæge - dygtig inkl den kosmetiske del. Kan være i Bkk, Suphanburi eller Korat . Er der nogen der har´viden om en dygtig een af slagsen ? vh. Anjin |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 03/01-2012 15:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Perfect Smile, Thaniya Plaza, Bangkok. 4th floor. http://www.perfec...iland.com/ Goer et glimrende stykke arbejde. Kan anbefales. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 26/02-2012 16:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Bøjle på tænder Rigtig mange thai´er især unge piger går med bøjler på tænderne i forskellige farver. Er det er modefænomen eller.............???? Så vidt vides er det ikke helt omkostnings frit at få "rigtige" bøjler på tænderne. Af ren nysgerrighed hører jeg gerne mere fra jer andre om ovenstående. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/02-2012 16:42
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
jeg har fået lavet noget på Bangkok Hospital i Bangkok (ligger flere steder i landet)...kan dog ikke huske hvilken en i BKK...men deres tandlæger er dygtige og prisen og servicen er tilsvarende højere end mange andre steder... til SteenJ....både og, mange thaier (især piger) har bøjler på, en del af dem er falske (dvs. uden funktion) dette fordi det er mode og viser status/'high so' ("jeg har råd til dyr behandling ligesom de kendte" samtidigt med at de viser at de gør noget ved deres udseendet...disse "bøjler" bliver lavet på kort tid i små baglokaler og kan give forfærdelige skader i mundhulen og på tænder...af samme grund er det vist blevet ulovligt..men det er der så meget der er i Thailand...men mange er ægte nok, og er ganske udbredt især i takt med at økonomien er steget i Thailand..de har jo ikke "gratis" (skattebetalt) tandregulering som i DK... rigtige bøjler er egentlige ikke så skadelige, men det varierer meget alt efter behandling...fx trækker man tænder ud ved nogle behandlinger (især hos voksne), hvilket jeg anser som en omkostning....men hvis personen ellers passer sine tænder og behandleren ved hvad han/hun laver så er det helt ufarligt, efterlader ingen traumer på tænderne, kun kortvarige smerter ved opstramningen....resultatet bliver dog bedst når det bliver gjort i teenage/vokse alderen... |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 27/02-2012 10:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
SteenJ skrev: Bøjle på tænder Rigtig mange thai´er især unge piger går med bøjler på tænderne i forskellige farver. Er det er modefænomen eller.............???? Så vidt vides er det ikke helt omkostnings frit at få "rigtige" bøjler på tænderne. Af ren nysgerrighed hører jeg gerne mere fra jer andre om ovenstående. Hilsen SteenJ For ikke så langt tid siden diskuterede min kone og jeg lige netop det med bøjler på tænderne. Det er en mode dille. Jeg synes det ser grimt ud samt tror heller ikke det er særlig sundt for tænderne. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 27/02-2012 14:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Anjin skrev: Min gf har en fortand der formentlig skal skiftes - dvs jeg leder efter en dygtig tandlæge - dygtig inkl den kosmetiske del. Kan være i Bkk, Suphanburi eller Korat . Er der nogen der har´viden om en dygtig een af slagsen ? vh. Anjin Måske skulle vi holde os til DIT ønske for kæresten om enten udskiftning eller reparationen af en fortand. Min kone fik repareret en fortand som var helt mørk på den halvdel af tandhalsen. Og i dag ville du ikke umiddelbart kunne se at der er foretaget et ingreb. Behandlingen blev lavet at "familiens tandlæge" (har selv brugte ham i snart 16 år, bortset fra et par ting som jeg fik lavet på BKK Hospital) i KORAT. Jeg kan ikke huske nøjagtigt prisen, men mener at det var under 5K ฿. Hvis du er interesseret kan jeg skaffe dig hans adresse. (Suranaree Rd. ikke langt fra Ya Mo pladsen). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.