Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Breaking Promotion to Copenhagen with Scandinavian Airlines round-trip Just 27,170 Baht all inclusive.. Travel period : 10 Apr -15 Jun 12 (need to complete within 20 Jun 12). Promotion last expired on : 17 Jan 12 *ticket need to issue within 48 hrs after reservation).
Godt nok ikke direkte,men har man tiden,syntes jeg det er et godt tilbud.
http://www.viviro...isplay.php
Hvad linker du til, en søgemaskine eller en speciel rejsedag, med tilhørende pris?
Da søgemaskiner er øjebliksbilleder, ligesom livet er i følge buddhismen, bør du nok komme med nogle priser og datoer.
HR: PHOM!
Nu er dette jo et forum,som drejer sig om danmark og thailand(i tilfælde af,at du ikke vidste det).
Så eftersom jeg linker til Viviro og du-hvis du gad scrolle lidt på din mus, vil finde tilbud til Bangkok-se så var det måske-for nogen-nærliggende at tro, at det måske var det,det drejede sig om.
Jeg fabdt eksempelvis billetter fra-02.2012-29.02.2012.-til knap 4500 kr.
Det kunne jeg have linket til-men da folk jo nødvendigvis ikke skal afsted i den periode,syntes jeg det var mere indlysende, at de selv satte datoer på.
Det ER altså tilladt,at bruge både mus og hoved selv-bare en lille smule.
HR: PHOM!
Nu er dette jo et forum,som drejer sig om danmark og thailand(i tilfælde af,at du ikke vidste det).
Det ER altså tilladt,at bruge både mus og hoved selv-bare en lille smule.
sikke dog en mærkelig kommentar, jeg kan dog ud fra dit svar tyde, at du mener at jeg skal finde et link på siden, som du linker til! og jo det ser billigt ud.
http://www.viviro...iland.html
Jeg kan somend godt lave arbejdet for dig også,da du åbenbart ikke kan/vil.
Må nok hellere tilføje, at du altså skal besværes med at scrolle lidt ned med musen.