Se indlæg|
Computerspil.
|
|
| vandango |
Lagt på d. 06/01-2012 19:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Er der nogen der ved hvad spillet hedder, og hvor det kan købes? |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 07/01-2012 02:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hej! Jeg har chekket lidt rundt om på nettet og det ser ud til, at det ikke er et spil,men bare en masse små videor,som ligger på youtube. Der kommer intet om et spil frem når man søger på det. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 07/01-2012 15:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Noi. Det er en joke..OK.. Jeg er på et forum for kampsport (martialarts.dk) og en af de helt store grin er disse "no touch Kyusho" Der er faktisk kampsortsfolk, der helt sikkert mener det ikke er BS. men man ser den bare aldrig i ringen, når der skal deles håndmadder ud Se her: http://www.youtub...EDaCIDvj6I Prøv at hænge ved, og se efter 1 minut i klippet.. der har han accepteret en udfordring. Og skal sparre med en karategut.. Det bliver jeg aldrig træt af at more mig over Redigeret af sudsakhon d. 07/01-2012 15:33 |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 07/01-2012 18:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
sudsakhon skrev: Noi. Det er en joke..OK.. Jeg er på et forum for kampsport (martialarts.dk) og en af de helt store grin er disse "no touch Kyusho" Der er faktisk kampsortsfolk, der helt sikkert mener det ikke er BS. men man ser den bare aldrig i ringen, når der skal deles håndmadder ud Se her: http://www.youtub...EDaCIDvj6I Prøv at hænge ved, og se efter 1 minut i klippet.. der har han accepteret en udfordring. Og skal sparre med en karategut.. Det bliver jeg aldrig træt af at more mig over Hvad sker der lige her?? Det var vandango der lagde video på. - men sudsakhon der svarer som om det var hans indlæg. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 07/01-2012 19:12
|
Ja-og hvad hans indlagte video har med Vandangos at gøre ved jeg ikke. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 07/01-2012 20:03
|
|
jamen, så prøv dog at klikke på videoen. det siger sig selv.. men Noi.. Hvis du ikke fatter pointen, så er det måske ligemeget med at forklare..Bare lad det ligge.. Al..Hvor får du de tanker fra?? Er det kun trådstarter, der kan kommentere på, at der er folk, der intet fatter? |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 07/01-2012 20:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
sudsakhon skrev: jamen, så prøv dog at klikke på videoen. det siger sig selv.. men Noi.. Hvis du ikke fatter pointen, så er det måske ligemeget med at forklare..Bare lad det ligge.. Al..Hvor får du de tanker fra?? Er det kun trådstarter, der kan kommentere på, at der er folk, der intet fatter? Det kunne jo også være at Noinarak´s svar var en joke? - Så hvem fatter ikke hvad?? Kunne selv finde på at skrive, at nu havde jeg brugt ½ dag på at lede efter spillet i Bilka. -Nej, men du svarer som om du var trådstarter. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 07/01-2012 21:24
|
|
@Al Hvis Noi virkelig er så kvik som du skriver, så har han skjult det godt..Specielt efter at have gentaget at han ikke fatter sammenhængen.. men du har ret.. Jeg fatter heller ingenting.. Og det, som jeg ikke fatter, er hvor du vil hen med dine bemærkninger.. Skal du bare finde noget at brokke dig over?s Mine skuldre skal så være brede nok.. Bare kom med det... Få det ud... Håber du har det bedre nu, så.. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/01-2012 01:13
|
Nej,men det er da også noget af en konklusion-at folk der ikke lige har samme form for humor som du, ikke er særlig kvikke. Ja,jeg kan selvfølgelig sagtens se de videoer og hvad der foregår-men personligt,finder jeg det ikke særlig morsomt-men smag og behag er jo som bekendt forskellig. Men syntes dog ikke, at du kan tillade dig at kalde folk den slags,bare fordi de ikke deler din humor. Men jeg kan jo se-ok. jeg bruger måske lidt andre ord,men i det øjeblik jeg skriver som du, om folk, så er webmaster der med det samme,mens du åbenbart kan svine folk til som det passer dig,uden påtale. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/01-2012 02:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Sudsakhon du bedes holde de personlige meninger/drillerier udenfor debatten. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 08/01-2012 14:23
|
|
Du har ret, Webbie. Jeg burde naturligvis bare have ignoreret de bemærkninger, istedet for at svare.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.