Se indlæg|
@AoNang Villas
|
|
| allan2010 |
Lagt på d. 07/01-2012 04:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Hej Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på vores nye hjemmeside om @AoNang Villas. Hvis du tænker på at flytte til Thailand (Krabi) eller købe feriebolig i Thailand, så er du velkommen til at kontake os vedrørende vores villaer. Du kan se vores hjemmeside her: [url]www.at-aonangvillas.com[/url] |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 07/01-2012 13:31
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
allan2010 skrev: Hej Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på vores nye hjemmeside om @AoNang Villas. Hvis du tænker på at flytte til Thailand (Krabi) eller købe feriebolig i Thailand, så er du velkommen til at kontake os vedrørende vores villaer. Du kan se vores hjemmeside her: [url]www.at-aonangvillas.com[/url] Hvorfor er det så omstændigt at finde priser??? Eller er det mig der ikke kan. SteenJ |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 07/01-2012 13:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
SteenJ skrev: [url]www.at-aonangvillas.com[/url] Hvorfor er det så omstændigt at finde priser??? Eller er det mig der ikke kan. SteenJ Nok, fordi hverken dig eller mig ville have råd til at bo der i 3-4 uger ![]() OK, jokking. Det ville være rart med priserne. Umiddelbart ser det lækkert ud, men det burde være et minimums krav til annoncørerne. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 07/01-2012 21:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
6 - 12 mio, Var en smut forbi.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 07/01-2012 21:41
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
allan2010 skrev: Hej Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på vores nye hjemmeside om @AoNang Villas. Hvis du tænker på at flytte til Thailand (Krabi) eller købe feriebolig i Thailand, så er du velkommen til at kontake os vedrørende vores villaer. Du kan se vores hjemmeside her: [url]www.at-aonangvillas.com[/url] er det egne projecter eller formiddeling af andres projecter, spørger bare fordi at det måske har lidt interesse. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| allan2010 |
Lagt på d. 09/01-2012 06:17
|
Hej Og undskyld det sene svar. Priserne starter fra 6 millioner baht for type D til 12 millioner baht for type A. Jeg arbejder for projektet og du kan kontakte mig via PM for en mere detaljeret oversigt/plan over projektet og prisliste. |
|
|
|
| allan2010 |
Lagt på d. 11/01-2012 09:25
|
Idag er det "Grand Opening" for @Aonang Villas! I den anledning har vi uploaded nogle nye billeder af Villa A og tager dig på en tur igennem villaen: http://www.at-aon...m-villa-a/ og vi har også en løbende blog fra vores Grand Opening her: http://www.at-aon...d-opening/ Du kan stadig nå at komme forbi til festlighederne i afeten. |
|
|
|
| allan2010 |
Lagt på d. 06/11-2012 17:02
|
Hejsa Vil bare lige fortælle at vi har opdateret vores hjemmeside med mere detaljeret oplysning om @Aonang Villas. Kik forbi hvis du har tid og lyst. http://www.at-aon... Vel mødt! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.