Se indlæg
 Udskriv debat
@AoNang Villas
allan2010
Hej

Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på vores nye hjemmeside om @AoNang Villas. Hvis du tænker på at flytte til Thailand (Krabi) eller købe feriebolig i Thailand, så er du velkommen til at kontake os vedrørende vores villaer.

Du kan se vores hjemmeside her:

[url]www.at-aonangvillas.com[/url]

SteenJ
allan2010 skrev:

Hej

Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på vores nye hjemmeside om @AoNang Villas. Hvis du tænker på at flytte til Thailand (Krabi) eller købe feriebolig i Thailand, så er du velkommen til at kontake os vedrørende vores villaer.

Hvorfor er det så omstændigt at finde priser??? Eller er det mig der ikke kan.
SteenJ

Lung Yao
SteenJ skrev:
Hvorfor er det så omstændigt at finde priser??? Eller er det mig der ikke kan. SteenJ

Nok, fordi hverken dig eller mig ville have råd til at bo der i 3-4 uger Angel
WinkOK, jokking.

Det ville være rart med priserne. Umiddelbart ser det lækkert ud, men det burde være et minimums krav til annoncørerne.Angry

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Boes
6 - 12 mio, Var en smut forbi.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

TG950
allan2010 skrev:

Hej

er det egne projecter eller formiddeling af andres projecter, spørger bare fordi at det måske har lidt interesse.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

allan2010
Hej

Og undskyld det sene svar. Priserne starter fra 6 millioner baht for type D til 12 millioner baht for type A. Jeg arbejder for projektet og du kan kontakte mig via PM for en mere detaljeret oversigt/plan over projektet og prisliste.

allan2010
Idag er det "Grand Opening" for @Aonang Villas!

I den anledning har vi uploaded nogle nye billeder af Villa A og tager dig på en tur igennem villaen:
http://www.at-aon...m-villa-a/

og vi har også en løbende blog fra vores Grand Opening her:
http://www.at-aon...d-opening/

Du kan stadig nå at komme forbi til festlighederne i afeten.

allan2010
Hejsa

Vil bare lige fortælle at vi har opdateret vores hjemmeside med mere detaljeret oplysning om @Aonang Villas. Kik forbi hvis du har tid og lyst.

http://www.at-aon...

Vel mødt!

Spring til debat: