Se indlæg
 Udskriv debat
Afbud med StarTour i morgen d.9/1
TPN
For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere Smile

mudi
TPN skrev:

For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere Smile

Rend mig i røven med den svinetranssport fuck U

patirak
Ja, det er godt nok billigt. Har engang for lang tid siden fløjet med Star Tour til Thailand. Det er den absolut længste flyvetur som jeg nogensinde har været på - og jeg gør det aldrig igen.

Men hvis man kan affinde sig med at sidde som sild i en tønde og enormt dårlig service, så er det da et super tilbud.

30411717
patirak skrev:

Ja, det er godt nok billigt. Har engang for lang tid siden fløjet med Star Tour til Thailand. Det er den absolut længste flyvetur som jeg nogensinde har været på - og jeg gør det aldrig igen.

Men hvis man kan affinde sig med at sidde som sild i en tønde og enormt dårlig service, så er det da et super tilbud.
di har alser lavet om på det nu det er en 767 før var det en 747 men nu er det bæder med ben plads og TV lige fornad dig li som di sise nyge maskiner

fckguld
mudi skrev:

TPN skrev:

hørt har rejst med dem, 3 gange første-eneste og sidste gang
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

TG950
mudi skrev:

TPN skrev:

Out Of Topic

gad vide når nu Thailand er Stig Ælling´s ( læs : top direktør i Star Tour ) ynglings favorit ferie mål, om han så også bruger firmaets eget fly eller om han rejser på Buisness class eller højer kategori hos andre leverandør af fly rejser til Thailand Hmmmmmm

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Jens Ole
TG950 skrev:

mudi skrev:

TPN skrev:

Out Of Topic

gad vide når nu Thailand er Stig Ælling´s ( læs : top direktør i Star Tour ) ynglings favorit ferie mål, om han så også bruger firmaets eget fly eller om han rejser på Buisness class eller højer kategori hos andre leverandør af fly rejser til Thailand Hmmmmmm

Det kan jeg faktisk godt svare på , da en kolega fra mit firma var i Thailand sidste år , og skulle for første gang prøve buisness class,og gæt engang hvem der også sad der , Stig med hans kærste(mand).

Mvh
Jens Ole

http://www.bws.dk
Spring til debat: