Se indlæg|
Afbud med StarTour i morgen d.9/1
|
|
| TPN |
Lagt på d. 08/01-2012 12:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere ![]() |
|
|
|
| mudi |
Lagt på d. 10/01-2012 18:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 117 |
TPN skrev: For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere ![]() Rend mig i røven med den svinetranssport ![]() |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 10/01-2012 19:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Ja, det er godt nok billigt. Har engang for lang tid siden fløjet med Star Tour til Thailand. Det er den absolut længste flyvetur som jeg nogensinde har været på - og jeg gør det aldrig igen. Men hvis man kan affinde sig med at sidde som sild i en tønde og enormt dårlig service, så er det da et super tilbud. |
|
|
|
| 30411717 |
Lagt på d. 10/01-2012 19:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
patirak skrev: di har alser lavet om på det nu det er en 767 før var det en 747 men nu er det bæder med ben plads og TV lige fornad dig li som di sise nyge maskinerJa, det er godt nok billigt. Har engang for lang tid siden fløjet med Star Tour til Thailand. Det er den absolut længste flyvetur som jeg nogensinde har været på - og jeg gør det aldrig igen. Men hvis man kan affinde sig med at sidde som sild i en tønde og enormt dårlig service, så er det da et super tilbud. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 10/01-2012 19:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
mudi skrev: hørt har rejst med dem, 3 gange første-eneste og sidste gang
TPN skrev: For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere ![]() Rend mig i røven med den svinetranssport ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 10/01-2012 19:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
mudi skrev: TPN skrev: For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere ![]() Rend mig i røven med den svinetranssport ![]() Out Of Topic
gad vide når nu Thailand er Stig Ælling´s ( læs : top direktør i Star Tour ) ynglings favorit ferie mål, om han så også bruger firmaets eget fly eller om han rejser på Buisness class eller højer kategori hos andre leverandør af fly rejser til Thailand ![]() Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 10/01-2012 22:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
TG950 skrev: mudi skrev: TPN skrev: For De hurtige, kan retur/fly direkte billet købes Kastrup-Bangkok 2 uger for 2598kr. så bliver det ikke billigere ![]() Rend mig i røven med den svinetranssport ![]() Out Of Topic gad vide når nu Thailand er Stig Ælling´s ( læs : top direktør i Star Tour ) ynglings favorit ferie mål, om han så også bruger firmaets eget fly eller om han rejser på Buisness class eller højer kategori hos andre leverandør af fly rejser til Thailand ![]() Det kan jeg faktisk godt svare på , da en kolega fra mit firma var i Thailand sidste år , og skulle for første gang prøve buisness class,og gæt engang hvem der også sad der , Stig med hans kærste(mand). Mvh Jens Ole |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.