Se indlæg|
Samarbejde med SAS og Cimber
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 11/01-2012 19:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Hej Vi har købt en samlet billet fra Århus til Phuket og retur Hjemturen skulle ha gået med TG fra Phuket til Bangkok og med SAS fra bangkok til København og SAS fra København til Århus. Jeg er nu blevet ringet op af rejseudbyderen, at turen fra København til Århus er blevet ændret, så vi vil få næsten 5 timers ventetid. Det er jeg ikke helt tilfreds med ![]() Jeg spurgte til en billet til Billund istedet for Århus og det fik jeg ja til, der er så kun 55 min ventetid. Jeg fik et flynummer 8337U, men kan ikke se at SAS flyver denne tur, kan kun se flyves af Cimber Q1723 . Så nu er spørgsmålet om vi kan få bagagen med hele vejen, når det er Cimber der flyver den sidste del af turen, ellers får vi problemer med tiden. Håber nogen kan svare på om Cimber har et samarbejde med TG og SAS På forhånd tak |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 11/01-2012 20:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Hej Kirsten. No worries, i kan godt checke igennem hele vejen til BLL. Flyver ofte selv via Cph. til BLL. Nogle gange er der Codeshare Nummer (SAS 4 cifret) andre gange kun rene Cimber nummer. Men i Praksis har vi ikke oplevet nogen forskel (skulle måske lige være noget med Bonus point) Og som der også står på nogle af Cimber flyene til Bll ' We are flying for SAS' Nogle gange når vi tager til bll via CPH er merprisen ca 13-1400 kr. andre gange kun ca 300 kr. Ikke som det oftest er til AAL eller AAR hvor detkun ca 200 kr. Men der er da også konkurrence. Sagt på jysk lidt træls. Men den store prisforskel til bll, ligger i om det er Codeshare eller ren Cimber pris Add on. Indcheckningsvis ingen forskel Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 12/01-2012 08:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Kirsten Hvis du kun har 55 min. mellem du lander i KBH. udenrigs lufthavn og til dit fly afgår fra indenrigs lufthavnen har du godt nok travlt, idet der er et pænt stykke vej at gå / køre i bus. Du skal være fremme i indenrigs og tjekke ind 20 min. før afgang. Din bagage bliver godt nok kørt derover, Kim
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.