Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Naturen, dyrelivet og miljøet » Andet i naturen
 Udskriv debat
750 hunde reddet fra middagsbordet
Nirvana
750 hunde reddet fra middagsbordet

http://jp.dk/jptv...662084.ece

Come As You Are

Det er muligt,at du tror de blev reddet fra middagsbordet, men hvad tror du der sker med dem nu?

Tro du de kommer på luxushundepension i Thailand?

lung
jeg ville ønske de ville æde naboens hunde også, de gør hver eneste nat

lung

Lung Yao
Ser ud til at det er stadigt T.I.T., for trafikken forsætter sålænge der er et marked (Akha hilltribe of Chiang Rai/Vietnam/korea) for det.

Nu er det "KUN" 750 hunde der er blevet reddet fra at (måske) ende i gryderne, sidste gang var det over 1000stk.

August 15, 2011

https://www.petit...gmeattrade

Fra Bangkok Post, 2011
It is interesting to note in Sunday's story that almost 1,000 of the dogs seized from dog traders in Sakon Nakhon and impounded by the authorities, have subsequently died from malnutrition or disease. It would have been better had they ended up on a Vietnamese dinner table. At least that would have served a purpose.

Desvære ville den trafik forsætte lige som med : Næsehorn horn - Hajfinner - elfenben m.m.

.
Redigeret af Lung Yao d. 13/01-2012 15:20
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

b_j3ns3n
så længe der er penge i det vil dyrene blive taberen..

lad vær med at æde hajfinne suppe det smager sikkert ikke så godt som de siger..
du skal heller ikke tro på din diller bliver bedre eller større af en gnider op af et næsehorn (det kun træning der hjælper på den) Wink
lad truet dyr leve livet og lad vær med at sponsorer dem.. selv et billede nede på stranden med den søde gibbon abe er med til at støtte dem der lever fedt på dyrenes død og ulykke..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Anonym Bruger
det ville ik gøre noget hvis thailand fik ryddet lidt op i alle de gadehunde..

fckguld
JS skrev:

hørt , så lad da de stakkels kinesere æde de hunde .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
b_j3ns3n skrev:
så længe der er penge i det vil dyrene blive taberen..
lad vær med at æde hajfinne suppe det smager sikkert ikke så godt som de siger..
du skal heller ikke tro på din diller bliver bedre eller større af en gnider op af et næsehorn [*](det kun træning der hjælper på den) Wink
lad truet dyr leve livet og lad vær med at sponsorer dem.. selv et billede nede på stranden med den søde gibbon abe er med til at støtte dem der lever fedt på dyrenes død og ulykke..

[*] Forhåbentligt ikke det her du hentyder/henviser til :

http://www.bangko...age-in-car
Friends

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

b_j3ns3n
hahaha nej det var ikke det jeg hentød til.. nææh nej det var bare træning med konen, kæresten eller fisse på dåse vis det er sådan en man bruger Smile

http://www.sexuds...1891p.html

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

ban-chang
Ja, så må jeg bare citere Lise Nørgård:
Hvis de ikke kan lide hunde, er der sikkert også noget andet galt med dem.
Hilsen Ole

[img]http://thailinks.dk/images/thailinks-logo.jpg[/img] is not a valid Image.

http://thailinks.dk
Olsen99
JS skrev:

Hvis der skal ryddes op, saa maa man vel forlange at det sker paa en anstaendig maade, jeg gaar ikke ind for dyrplageri !!!!!!!!

thomasksmed
Det der med gæst i et andet land så skal man behandle dem som ens ejne og må ikke udnytte dem osv. Det gælder da ikke her hvor jeg bor. Og med hensyn til hunde her så har de et forkvaklet forhold til dyr på den ene side må man ikke slå dem ihjel osv. og nu har de reddet 750 hunde Ja men til hvad for et liv. de fleste her aner ikke hvad det vil sige at have en hund.

buffalo
der er ingen der avliver en hund hvis den bliver kørt over i traffikken og den løber rundt på tre ben med tarmene hængene ud af bugen.............frygteligt at se på og de går da helt i baglås hvis en tosset farang vil ordne sagenHmmmmmm
Stol aldrig på en prut
]

Olsen99
der er vel ingen farang der kunne finde paa at aflive en hund her i thailand - eller ?

fckguld
Olsen99 skrev:

der er vel ingen farang der kunne finde paa at aflive en hund her i thailand - eller ?
VIl sgu hellere aflive en hund end æde den - måske kineserne bliver sure nu.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

flyer
Konen fortæller at de i Nakhon Sawan spiser hunde, det har jeg såmen ikke så meget imod, men hun fortæller at de bliver i levende live bliver gennemskyllet med kogende vand!!!Hmmmmmm

Kan det virkelig være rigtigt? Det skulle være for at give dem en "udrensning" ikke fordi jeg rigtig tror på det, men vil dog lige høre om der er nogen der har hørt eller set noget i den retning, HÅBER DET IKKE, er sgu helt sikker på at jeg røg direkte i spjældet hvis jeg en dag blev vidne til sådan noget svineri!!!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

hugoboerge
flyer skrev:

Konen fortæller at de i Nakhon Sawan spiser hunde, det har jeg såmen ikke så meget imod, men hun fortæller at de bliver i levende live bliver gennemskyllet med kogende vand!!!Hmmmmmm

Kan det virkelig være rigtigt? Det skulle være for at give dem en "udrensning" ikke fordi jeg rigtig tror på det, men vil dog lige høre om der er nogen der har hørt eller set noget i den retning, HÅBER DET IKKE, er sgu helt sikker på at jeg røg direkte i spjældet hvis jeg en dag blev vidne til sådan noget svineri!!!

Mener hun ikke Sakon Nakhon ? Der ligger nemlig en beroemt landsby (kan ikke huske navnet) og her hang rigtige "hot dogs" til salg. Proevede dog ikke at smage paa herlighederne.

Vi saa ikke nogen loese hunde paa gaden i den provins.

Den med kogende vand skulle vaere god nok da det efter sigende vil goere koedet mere smageligt.

Soergeligt. Vi har selv hund.

flyer
hugoboerge skrev:

flyer skrev:

Mener hun ikke Sakon Nakhon ? Der ligger nemlig en beroemt landsby (kan ikke huske navnet) og her hang rigtige "hot dogs" til salg. Proevede dog ikke at smage paa herlighederne.

Vi saa ikke nogen loese hunde paa gaden i den provins.

Den med kogende vand skulle vaere god nok da det efter sigende vil goere koedet mere smageligt.

Soergeligt. Vi har selv hund.

Jo og det har hun sikkert ment hele tiden, det er bare mig der endnu ikke er så god til den thailandske geografi 555

Sikke noget forbandet svineri, håber der er afregning ved afgang fra denne verden og at de må brænd op i helvede!!!!!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

SteenJ
Faktisk ganske sørgeligt, at man hver dag, kan se på tv, at de nu igen har fundet hundredevis af fangne hunde, som er klar til at sende videre. Gu ved, hvor stor den "industri" egentlig er???
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

chaingmai
hvis man behandler dyrene ordentlig, hele vejen igenmen,så kan dem der har lyst spise hund...............LOL LOL

Spring til debat: