Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Visum i forhold til 3 mdrs regel
Anjin
Udover den regel der siger, at man som turist har de 30 dages visum ved rejse til Thailand , så mener jeg der også er et loft der siger max 3 mdr indenfor en periode på 6 mdr. Nu er mit spørgsmål så : er der nogen der véd hvordan myndighederne i Thailand kontrollerer denne regel ?

Jeg kan godt regne ud de kigger i passet Smile , men er der andre registreringer der gør at de kan kontrollere det ? Jeg har jo svært ved at tro de indtaster alle oplysningerne fra de små indrejselapper man udfylder ved ind/udrejse, i et edb system eller lign.

Det kan betyde en positiv forskel når man alligevel skifter sit pas og evt kan se man kan komme i klemme i forhold til de 3/6 mdr.

Frank
Du bliver registreret med foto und alles ved indrejse. Det hjælper ikke at du skifter pas.

De skal altid lige hente en ovenstående når jeg går gennem kontrollen, idet de kan se, at jeg tidligere har mistet mit pas i Thailand.

Så glem for din egen skyld alt om det.Smile

Jeg har også mistet mit pas, men går lige igennem.

OF

Sidst jeg landede sammen med min kone blev jeg hevet til side af en i pas kontrollen der sagde jeg skulle gå over til der hvor de tjekker thai pas. som han sagde. For thai family Smile

Andre der har været ude for det?

jesperfrb
Ja, har jeg prøvet næsten hver gang!Read the rules
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Lung Yao
jesperfrb skrev:
Ja, har jeg prøvet næsten hver gang!Read the rules

DITTO her også, selv om man fik nogle skæve blik fra andre farangs (og nogle Thaier en gang imellem) men intet bemærkning fra paspolitiet. Det hjælper også at hilse på Thai, dog uden at overdrive med "Wai".

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Anjin
@Frank

Tak for svaret - jeg så en mulig lille åbning i systemet, men glemmer den igenSmile det vil ikke være risikoen værd kan jeg se.

Spring til debat: