Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
SAS igen & igen & igen
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 25/01-2012 20:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
For 3 gang er SAS det mest punktlige selskab ! lander & letter til tiden ! fedt ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 26/01-2012 03:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Hvorfor SKAL/BLIVER der oprettet nye tråde om samme eller lignelide hele tiden?? Er det fordi det er FOR besværligt at finde en side der matcher eller fordi man ikke gider..... |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 26/01-2012 08:20
|
|
SteenJ skrev: Hvorfor SKAL/BLIVER der oprettet nye tråde om samme eller lignelide hele tiden?? Er det fordi det er FOR besværligt at finde en side der matcher eller fordi man ikke gider..... Du har ret det ser dumt ud.... |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 26/01-2012 16:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
I EUROPA . JA , Men fandens sløve overvægtige stewardesser.
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/01-2012 17:39
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Du glemte sure og ingen service mindet stewadesser Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 26/01-2012 17:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Må indrømme, jeg er personlig fuldstændig ligeglad med service/tykke/tynde/free drinks/underholdning ved sædet. Skal blot transporteres fra A til B - med rimelig plads till mine lange ben. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/01-2012 18:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg er så meget enig, Milex. Og et eller andet sted kan jeg kun smile, når folk taler om deres flyrejse i stedet for deres oplevelser. Men sådan er vi sikkert så forskellige. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/01-2012 18:28
|
Jamen det har i da sådan set ret i, men sidst da jeg var med sas, hold kæft en ringe service de gav. Ikke engang en handicappet mand, der sad helt alene gad de gøre noget for.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2012 21:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
milex skrev: Må indrømme, jeg er personlig fuldstændig ligeglad med service/tykke/tynde/free drinks/underholdning ved sædet. Skal blot transporteres fra A til B - med rimelig plads till mine lange ben. Så kan vi 2 godt sidde ved siden af hinanden - Jeg har akkurart samme mening. mvh. Labri |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 26/01-2012 22:53
|
|
Labri skrev: Ja men da godt der er nogen som jer -jeg også lige glad med Drinks, men hader se fede sure mennesker, der ikke gider lave noget- men godt nogen er lige glade, ellers var det ikke til få en billet med thai eller singapore .
milex skrev: Må indrømme, jeg er personlig fuldstændig ligeglad med service/tykke/tynde/free drinks/underholdning ved sædet. Skal blot transporteres fra A til B - med rimelig plads till mine lange ben. Så kan vi 2 godt sidde ved siden af hinanden - Jeg har akkurart samme mening. mvh. Labri DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 26/01-2012 22:56
|
|
sony skrev: Ja - jeg har fløjet 2 gange for meget med dem. Den danske udgave af aeroflot .
Jamen det har i da sådan set ret i, men sidst da jeg var med sas, hold kæft en ringe service de gav. Ikke engang en handicappet mand, der sad helt alene gad de gøre noget for. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 26/01-2012 23:16
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
fck, du må godt nok have haft nogle uheldige oplevelser. Ja SAS ansatte er generelt større end thai og singapore, og ikke lige så sexede, men scandinavere er jo større bygget generelt. Lufthansas og Austrians ansatte er sgu heller ikke mindre "fede". Men nok om det, de sidste par gange jeg har rejst med SAS til BKK har jeg faktisk kun haft gode oplevelser med "the staff", jokes og grin og en generel hyggelig stemning i kabinen. Service som mad og drikke kunne selvfølgelig være bedre. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/01-2012 08:03
|
Jamen natty så er vi åbenbart flere der har den samme mening som fckguld (bort set fra bold selvfølgelig) For de gange jeg har fløjet med dem har de bare været elendige, og det med benplads det er også dårligere end de er i thai. Men sådan er vi jo så forskellige. Ps Jeg ved ikke men i forhold til thai og sas der synes jeg også man får enorm ondt i rumpetten i sas end i thai, det kan godt være det er mig der er underlig. Men hold kæft jeg har bare mere ondt der end i et thai fly. Redigeret af sony d. 27/01-2012 08:20 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/01-2012 08:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
sony skrev: Jamen natty så er vi åbenbart flere der har den samme mening som fckguld (bort set fra bold selvfølgelig) For de gange jeg har fløjet med dem har de bare været elendige, og det med benplads det er også dårligere end de er i thai. Men sådan er vi jo så forskellige. Ps Jeg ved ikke men i forhold til thai og sas der synes jeg også man får enorm ondt i rumpetten i sas end i thai, det kan godt være det er mig der er underlig. Men hold kæft jeg har bare mere ondt der end i et thai fly. Sammenligner du Thai Airways og SAS, så er alt en klasse bedre hos Thai Airways. Især sædekomforten med hensyn til sædebredde samt benplads, er meget bedre hos Thai Airways. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/01-2012 13:58
|
Ja vandango nu er jeg jo en lille spinkel mand ved du nok , men har da også hørt fra en med lange ben at sæderne er langt bedre i thai end sas, der er lidt længere imellem sæderne. Selvom det kunne godt være bedre ved begge 2, men det er jo monkey class så man får hvad man betaler for.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 27/01-2012 14:46
|
|
natty skrev: Så du sgu heldig- syntes de er dårligere end dårlig- de anner ikke hvad service er . de sløve /fede stewardesser.
fck, du må godt nok have haft nogle uheldige oplevelser. Ja SAS ansatte er generelt større end thai og singapore, og ikke lige så sexede, men scandinavere er jo større bygget generelt. Lufthansas og Austrians ansatte er sgu heller ikke mindre "fede". Men nok om det, de sidste par gange jeg har rejst med SAS til BKK har jeg faktisk kun haft gode oplevelser med "the staff", jokes og grin og en generel hyggelig stemning i kabinen. Service som mad og drikke kunne selvfølgelig være bedre. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 27/01-2012 23:55
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
http://www.sas.dk...ed-forside Det betyder selvfølgelig ikke så meget for den to gange om året turist, men det betyder noget hvis man er på forretningsrejse. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/01-2012 05:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
fckguld skrev: natty skrev: Så du sgu heldig- syntes de er dårligere end dårlig- de anner ikke hvad service er . de sløve /fede stewardesser.fck, du må godt nok have haft nogle uheldige oplevelser. Ja SAS ansatte er generelt større end thai og singapore, og ikke lige så sexede, men scandinavere er jo større bygget generelt. Lufthansas og Austrians ansatte er sgu heller ikke mindre "fede". Men nok om det, de sidste par gange jeg har rejst med SAS til BKK har jeg faktisk kun haft gode oplevelser med "the staff", jokes og grin og en generel hyggelig stemning i kabinen. Service som mad og drikke kunne selvfølgelig være bedre. Jeg har ingen problemer med SAS. Tidligere fløj jeg med Thai, men foretrækker nu SAS, og på min sidste tur var servicen upåklagelig. Måske får du bare, hvad du giver ? ![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 28/01-2012 09:01
|
|
Vælger SAS frem for THAI hvorfor ? fordi Thai"s maskiner virker slidte og gamle,og så kan man regne med SAS,når de siger 22:50 så er det 22:50....der er også mere roligt på denne flyvning alle sover næste hele vejen,det gør de ikke på thai her er et leben,men hver sin smag selvfølgelig |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 11:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
ja jeg foretrækker også sas frem for thai.. jeg syntes man sidder bedre i sas,og så er der ikke så mange små børn med..og dem som er med ja de sover fordi det er aften og normal sovetid..... god service og god plads,men dårlig mad hahaha ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det ser dumt ud....

, men har da også hørt fra en med lange ben at sæderne er langt bedre i thai end sas, der er lidt længere imellem sæderne. Selvom det kunne godt være bedre ved begge 2, men det er jo monkey class så man får hvad man betaler for.