Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Tjae... - Hvis man tager sådan engang amerikansk fake TV alvorligt, så er der alvorligt fare for, at man kan ødelægge sit liv på 2 minutter. Søg lægehjælp øjeblikkeligt !
Tjae... - Hvis man tager sådan engang amerikansk fake TV alvorligt, så er der alvorligt fare for, at man kan ødelægge sit liv på 2 minutter. Søg lægehjælp øjeblikkeligt !
Prøv at hælde noget mere sukker i kaffen.... så kan det være du blir istand til at se det sjove uden at skulle spilde tid på sure opstød og dybdegående analyser om hvorvidt det er fake eller ej
Prøv at hælde noget mere sukker i kaffen.... så kan det være du blir istand til at se det sjove uden at skulle spilde tid på sure opstød og dybdegående analyser om hvorvidt det er fake eller ej
Mit indlæg skulle helst have været forstået humoristisk. Ligesom trådstarterens. Men jeg hælder da gerne noget mere sukker i kaffen
(kan forstå at mit indlæg kan misforståes, og undskylder naturligvis derfor) Min humor fejler skam ingen ting. Jeg fangede trådstarters humor med det samme