Se indlæg
 Udskriv debat
Sådan ødelægger man sit liv på 2 minutter.......
bk

Tjae... - Hvis man tager sådan engang amerikansk fake TV alvorligt, så er der alvorligt fare for, at man kan ødelægge sit liv på 2 minutter. Søg lægehjælp øjeblikkeligt !

bk
Labri skrev:

Tjae... - Hvis man tager sådan engang amerikansk fake TV alvorligt, så er der alvorligt fare for, at man kan ødelægge sit liv på 2 minutter. Søg lægehjælp øjeblikkeligt !

Prøv at hælde noget mere sukker i kaffen.... så kan det være du blir istand til at se det sjove uden at skulle spilde tid på sure opstød og dybdegående analyser om hvorvidt det er fake eller ej Grin

bk skrev:

Labri skrev:

Prøv at hælde noget mere sukker i kaffen.... så kan det være du blir istand til at se det sjove uden at skulle spilde tid på sure opstød og dybdegående analyser om hvorvidt det er fake eller ej Grin

Mit indlæg skulle helst have været forstået humoristisk. Ligesom trådstarterens. Men jeg hælder da gerne noget mere sukker i kaffen Wink

(kan forstå at mit indlæg kan misforståes, og undskylder naturligvis derfor) Min humor fejler skam ingen ting. Jeg fangede trådstarters humor med det samme Smile

bk
Sukker er sundt!
Meget sukker er meget sundt ? Hehe-guy

Spring til debat: