Se indlæg
 Udskriv debat
Transport River Kwai - Koh Chang
Slettet Bruger
Nogle der kan foreslå hvordan vi lettest kommer fra River Kwai - Koh Chang og hvad vi skal regne med at det koster+ Vi er 4 voksne og 2 børn plus bagage.
Evt. links til selskaber

tak for hjælpen

Dalton
Hej Helle
Tog selv den samme tur i November men havde delt den op i 2 med stop i Jomtien hvor jeg besøgte venner i et par dage.
Hvis du googler turen, viser den godt 600 km og en rejsetid på 12½ time.
Altså noget af en tur og sammenholdt med at den sidste færge til Koh Chang går ved 19 tiden måske også lidt stramt.
Alternativt køre til Suvarnabhumi Airport og flyve til Trat, men det bliver noget dyrere og med check in osv nok også begrænset hvor meget tid det sparer.
Angående pris, så ved jeg ikke hvad en van til 6 pers løber op i, vi købte billet ved et af de små udflugts boder til 500 baht pr person til Pattaya.
Det var ellers noget af en tur og ikke en tur jeg vil anbefale.
Bilen var totalt proppet, vi sad oven på bagagen, efter ½ time stoppede vi for at tanke og hold i kø ved tanken i næsten ½ time.
I Bangkok blev vi sat af og måtte vade gennem hele Kao san Road, vente igen, blev samlet op af en personbil og kørt til et nyt opsamlingssted.
Efter en ny ventetid kørt til Pattaya, sat af, taxa til Jomtien.
Samlet rejsetid: 8 timer Sad Skal lige siges at det var mens der var oversvømmelse i Bangkok og det kan måske have forlænget turen lidt.

Så jeg tror det vil være bedst at leje en van for jer selv og måske overveje en overnatning undervejs.

Dalton

hugoboerge
http://www.sawade...l-east.htm

Kig paa dette her link.

Spring til debat: