Se indlæg|
Hus i Hua Hin
|
|
| familien larsen |
Lagt på d. 03/02-2012 07:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej med jer... Vi skal flytte til Hua Hin her til April Nogen der har erfaringe med at flytte til Thailand Jeg tænker meget på hvad jeg har af muligheder for at have så meget vægt med i flyet som muligt - da jeg har en datter på 6 måneder.. Vi skal starten med at leje et hus i Hua Hin og efter ca 3 måneder vil vi købe et... Er der nogen sider med leje bolig i kender..? Håber at høre fra jer - er måske lidt i panik :-)) Mvh Nynne ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/02-2012 09:27
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
familien larsen skrev: Hej med jer... Vi skal flytte til Hua Hin her til April Nogen der har erfaringe med at flytte til Thailand Jeg tænker meget på hvad jeg har af muligheder for at have så meget vægt med i flyet som muligt - da jeg har en datter på 6 måneder.. Vi skal starten med at leje et hus i Hua Hin og efter ca 3 måneder vil vi købe et... Er der nogen sider med leje bolig i kender..? Håber at høre fra jer - er måske lidt i panik :-)) Mvh Nynne ![]() Hvor ikke bare flytte ind på et dansk guesthouse, og så snakke med folk her og der og tage rundt for at kigge. Det giver meget mere end en hjemmeside. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| jano |
Lagt på d. 03/02-2012 13:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Prøv at kigge på denne her side. http://skysite.dk... |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 04/02-2012 08:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej, God fornøjelse med flytningen. Hvis I flyver med SAS, kan I f.eks. have 23 kg overvægt med for kr. 375,-. http://www.sas.dk...-overvaegt Hilsen Conrad |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.