Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa Christian og nielsen og i andre som deltog
Jeg vil gerne ha lov til at sige rigtig mange
tak for en kanon hyggelig julefrokost / kom sammen
det var dejligt at møde jer søde mennesker
og sikke dejlig mad vi fik og kan underholdning
Sig endelig tak til underholdningen de gjorde det godt
Jeg håber at vi kan få sådan en kom sammen igen
og rå hygge
bamsen
Det var hyggeligt at møde dig Bamse og alle de andre.
Vi vil gerne lave flere arrangementer i fremtiden - ideén om en klub (ikke forening) blev ikke helt skudt ned, så det er noget vi kan diskutere videre en anden gang.
Og så håber vi bare der kommer mange flere næste gang - der kom desværre en del sidste-øjebliks-afbud. Der kommer nok nogle billeder op på fotoalbum'et, da et par stykker havde kamera med.
ja det var en dejlig dag det var mærkeligt at komme til en fest hvor ingen kender en og man kender ikke nogen
men aligevel ikke føler sig som en fremmed
tak til nielsen og cristian og de fremmøtte
Tak for sidst til alle deltagerne i julefrokosten i København, en særlig stor tak til arrangøerne. Måske ikke så stort et fremmøde, men et virkelig vellykket arrangement.
Hyggeligt at se jer alle sammen, håber vi kan gentage succesen en anden gang, lægger lidt billeder op i albummet.
Dette med en klub er jeg meget interesseret i. Specielt da jeg har en masse spørgsmål og tvivl som jeg ikke er interesseret i at skulle udstille for gud og hver mand. Som ny ud i mysterierne om de thailandske kvinder bliver jeg mere og mere forvirret/forskrækket, når jeg læser disse sider. Jeg får på fornemmelsen at 98% af thaikvinderne er hustlere og spilleliderlige, men håber da ikke at det er rigtigt.
Kimpil forvirret og måske en kende nervøs
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
Hej Kimpil.
Det er netop sådanne ting man kunne snakke om i en social sammenhæng ved vore møder og arrangementer. Vi havde faktisk rigtigt mange gode snakker på det første møde.
Nielsen og jeg håber at kunne afholde endnu et arrangement i de samme lokaler til Januar. Gode idéer modtages selvfølgeligt gernne.