Se indlæg|
Familesammenføring af børn under 8 år.
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/02-2012 14:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Forslag til lempelse af nuværende regler: http://ekstrablad...705921.ece Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/02-2012 15:40
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det eneste der kommer ud af det foreslag er det her. http://ekstrablad...705954.ece Ikke at jeg syntes i skal have lov at blive sammenført, men bare vent nu skal alle muslimmerne hjem og om skoles til deres tro. Ps og jeg kunne aldrig drømme om at stemme på df. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 09/02-2012 15:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Jeg håber da absolut det vil gøre det nemmere for min kone og jeg, når vi til sommer vil søge FS for hendes dreng på 4 år. mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/02-2012 16:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
keniko skrev: Jeg håber da absolut det vil gøre det nemmere for min kone og jeg, når vi til sommer vil søge FS for hendes dreng på 4 år. mvh K. Jamen det håber jeg da også for dig, desværre må de ikke lave forskel. Så de er nød til og tage alle med i den lov, tror godt de ville lave forskel de forskellige politikkere, men da vi er medlem af en del dumme klubber for de nok ikke lov til det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| crh |
Lagt på d. 09/02-2012 16:39
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Jeg mener at DFs vudering af forslaget er at male fanden på vægen. Uanset hvem forældrene er opdrages børn til at have de normer og verdier som forældrene har og den bedste mulighed for at ændre på dette er at få ungerne ind i det danske undervisningssystem så hurtigt som muligt. Bønehave og skole. Jeg har ikke undersøgt det men tør godt påstå at langt størstedelen af de børn DF er så bange for at få ind allerede er i Danmark da de er født der. De der i Danmark gifter sig med udenlandske kvinder der har børn er for det meste danske. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.