Se indlæg
 Udskriv debat
Rejse med en 20 mdr. gammel barn ?
pdalgaard
Hvordan flyver man med 20 mdr. gammel barn , Sidder hun skøddet eller har hun sit ejet sæde ?

Peter

jimmikoldenborg
Som udgangspunkt på skødet.

til de er 24 måneder.

pdalgaard skrev:

Hvordan flyver man med 20 mdr. gammel barn , Sidder hun skøddet eller har hun sit ejet sæde ?

Peter

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
vandango
Hvis i sidder foran nogle af væggene, vil personalet montere en lille barneseng.

Claude36
Jeg var på et tidspunkt afsted med vores datter - som på daværende tidspunkt var 10 mdr. og eftersom THAI havde kampagnepriser til børn var prisforskellen på en børne- og en babybillet kun 500 kr. - så vi valgte at betale de 500 kr. ekstra så vi havde et ekstra sæde til vores datter.

Men hvis du sparer prisforskellen og "kun" køber en babybillet - så er der ikke noget sæde til barnet medmindre selvfølgelige at der er ledige sæder i flyet.

God tur Smile

natty
Husk at reservere sæde med det samme ved bestilling eller køb af billet, og ikke først ved indcheckningen, så I kan sidde hvor der kan være en "barneseng", ellers er det måske på skødet hele vejen, hvis der ikke er ledige sæder eller de ikke kan rokere om på passagererne.
De sæder er efter først til mølle princippet, da der et begrænset antal.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Nirvana
Claude36 skrev:

Jeg var på et tidspunkt afsted med vores datter - som på daværende tidspunkt var 10 mdr. og eftersom THAI havde kampagnepriser til børn var prisforskellen på en børne- og en babybillet kun 500 kr. - så vi valgte at betale de 500 kr. ekstra så vi havde et ekstra sæde til vores datter.

Men hvis du sparer prisforskellen og "kun" køber en babybillet - så er der ikke noget sæde til barnet medmindre selvfølgelige at der er ledige sæder i flyet.

God tur Smile

Jeg har en gang væred udefor at jeg blev opgraderet til første klasse for dig den børenfamile jeg sad ved siden af ikke hade bestil sæde til ders barn da jeg rejste med thai airways
Come As You Are

phom
køb et børnesæde, et barn på 20 måneder vil ikke kunne ligge i barnesengen alligevel, så det kommer til at sidde på skødet hele vejen.

Spring til debat: