Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
har en ven der slutter en rundrejse vietnam cambodja i siem reep hvor resten af selskabet flyver tilbage til Singapore han er selv fløjet ud, og håber så han evt kan hoppe på en bus til pattaya der, er der nogle der kender noget til det og evt hvor mange timer man skal regne med ...MVH Handy
Jeg tog i 2010 fra Siem Reep til Koh chang.i en taxa. først taxa til Grænsen poet pet (Det er nok stavet forkert ) der gik jeg over grænsen til Thailand for så at tage en taxa resten af vejen til Koh chang. det koster en fis og en begmand.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
har en ven der slutter en rundrejse vietnam cambodja i siem reep hvor resten af selskabet flyver tilbage til Singapore han er selv fløjet ud, og håber så han evt kan hoppe på en bus til pattaya der, er der nogle der kender noget til det og evt hvor mange timer man skal regne med ...MVH Handy
Hej Handy,
Jeg tror, at der er få, der svarer, fordi en bustur fra Siam Reap til Pattaya nok er lidt kikset, forstået på den måde, at der antagetligt skal skiftes bus flere gange. Dog kan jeg ikke udelukke, at der findes en minibus, men jeg har aldrig hørt om den rute.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."