Se indlæg
 Udskriv debat
Casting til Eyeworks
Webmaster
Hejsa,

Jeg har fået følgende mail som jeg har fået lov til at poste herinde:

Hej,
Jeg skriver på vegne af TV produktionsselskabet Eyeworks, som laver mange forskellige tv programmer i Danmark og udlandet.

Vi arbejder i øjeblikket på at udvikle en følgeserie, hvor vi følger thailandske kvinder der er kommet til Danmark for at blive gift og starte et nyt liv. Vi leder efter par som lige har mødt hinanden, nogen der har boet sammen i Danmark i mange år, og folk med forskellige erhverv, muligheder og drømme. Serien skal have fokus på de to kulturer, hvad vi danskere kan lære af de thailandske værdier, og ikke mindst deres syn på at leve i Danmark og os danskere.

Jeg er meget interesseret i at komme i kontakt med folk der har lyst til at fortælle deres historier, og medvirke i en lille promofilm som TV2 og DR1 har efterspurgt. Jeg håber på at høre fra jer, og måske få formidlet nogle kontakter igennem jer.

Det er vigtigt for mig at nævne at vi ikke på nogen måde ønsker at nedgøre, udstille eller grine af. Hvis der er nogen der viser interesse, har jeg selvfølgelig en masse ekstra info, og også filmklip fra den norske udgave af programmet, som har været en kæmpe succes.

Med venlig hilsen
Katrin Meinert
TV Caster

Katrin Meinert kan kontaktes direkte på
Eyeworks hjemmeside kan ses på: www.eyeworks.tv
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: