Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand på Mtb til næste vinter
Brum
Min Thai kone og jeg har kørt en del Mtb-cykel i Thailand denne vinter. Det er fantastisk hvad vi oplever udenfor turiststederne. Du kommer bare tættere på menneskerne når du ankommer på cykel.

Vi planlægger at lave en tur næste vinter og du kan få info ved at "like" den side jeg har lavet på Facebook.

Link:
http://www.facebo...1270854765

Alle med en almindelig god kondi, som kan cykle ca. 50 km. pr. dag kan deltage.....

Alle andre er velkome til at følge med fra PCén Wink

sony
Det må fandme være en fantastisk tur, det har altid været min drøm.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Brum
Vi har kørt det meste af turen over to omgange her i vinter. Undervejs søgte vi at finde de bedste hoteller, så meget var femstjenet luksus, men indimellem var vi i områder, hvor vi var glade for blot at finde et hotel! Så forvent alt fra meget simpel overnatning til cool luksus, hvis I prøver noget lignende. Der er mange skønne landeveje uden megen trafik, når man kører lidt væk fra hovedfærdselsårerne - men det er nødvendigt med nogle "transport" stræk på de store veje.
Cykler af super kvalitet købte vi brugt hos et turfirma i Bangkok - de står og venter på Os "hjemme" i landsbyen.......

Jeg vil forsøge at lave en rigtig rute i google maps og offentliggøre den på Facebooksiden.

vandango
sony skrev:

Ja hvis jeg var yngre, ville det have været en fed oplevelse.

Men Sony du og jeg må nok lægge vore drømme i mere realistiske folder.

[img]http://img.alibaba.com/img/buyoffer/103494982/beer_bike.jpg[/img] is not a valid Image.

sank
Smile Brum har i trænet på Læsø ? Grin

sony
vandango skrev:

sony skrev:

Ja hvis jeg var yngre, ville det have været en fed oplevelse.

Men Sony du og jeg må nok lægge vore drømme i mere realistiske folder.

[img]http://img.alibaba.com/img/buyoffer/103494982/beer_bike.jpg[/img] is not a valid Image.

Vi kunne da ellers godt trænge til sådan en tur, så kunne sank tage med og vi kunne lære ham hvordan det er at cyklePfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Brum
sank skrev:

Smile Brum har i trænet på Læsø ? Grin

Yes! Jeg ejer et lille gourmethotel på Læsø!
Lyder som om du ved at Læsø er flad som en pandekage og derfor ikke kan byde på træning til bakkerne på Koh Chang & Koh Kood, som er umenneskelig stejle - stigninger på over 20%!!!!

Til de "voksne" drenge - Ølbilen vil gøre sig godt på Læsø - kik forbi med den til sommer, så skal jeg nok fylde øl på til et par omgange øen rundt...

sank
Smile Ja Brum jeg har Cyklet Øen rundt et par gange ? uden at få sved på panden Grin og har ikke kunde finde Cykel hjelm i Thailand ?

Spring til debat: