Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
nielsenleon skrev:
Det kan vist ikke findes meget billigere nu.
http://www.starto...HARTER_FLT
Ja, det tør man godt sige og nok derfor at efterspørgslen har været så massivt at det resulterede i følgende :
Internet Explorer cannot display the webpage
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Ja, det kan jeg da forstå,men jeg chekkede inden jeg lagde linket ind og umiddelbart efter og der sagde den 4600,så det kan jeg altså virkelig ikke gøre meget ved.Det er da logisk,at jeg ikke ville lægge et link ind til noget der er udsolgt eller forældet.
Ja, det kan jeg da forstå,men jeg chekkede inden jeg lagde linket ind og umiddelbart efter og der sagde den 4600,så det kan jeg altså virkelig ikke gøre meget ved.Det er da logisk,at jeg ikke ville lægge et link ind til noget der er udsolgt eller forældet.
Det er ikke din skyld, men Startours, for det kaldes: "Markedsføring", men OS andre kalder det: "Bondefangeri".
Der har muligvis kun været 10-15 billetter til rådighed og selfølgeligt er de væk meget hurtigt, og når man kommer i kontakt med rejsebureauet så kan de sagtens tilbyde dig billetter men................ som Kro90 skriver til 8400kr
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]