Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand 14 dage 2300 pr. pers.
nielsenleon
Det kan vist ikke findes meget billigere nu.

http://www.starto...HARTER_FLT

Lung Yao
nielsenleon skrev:
Det kan vist ikke findes meget billigere nu.

http://www.starto...HARTER_FLT

Ja, det tør man godt sige og nok derfor at efterspørgslen har været så massivt at det resulterede i følgende :

Internet Explorer cannot display the webpage
Angel

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kro90
Første ledige afgang er 10/3 - 25/3 pris 8.400
Kim

natty
kro90 skrev:

Ja da nielsenleon lagde linket på var det med afrejse idag, og på "blue comfort" eller hvad det nu hedder, klasse.
Der var pladser til prisen imorges.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

nielsenleon
Ja, det kan jeg da forstå,men jeg chekkede inden jeg lagde linket ind og umiddelbart efter og der sagde den 4600,så det kan jeg altså virkelig ikke gøre meget ved.Det er da logisk,at jeg ikke ville lægge et link ind til noget der er udsolgt eller forældet.

30411717
natty skrev:

kro90 skrev:

Ja da nielsenleon lagde linket på var det med afrejse idag, og på "blue comfort" eller hvad det nu hedder, klasse.
Smile vis du vil flyve med singeporeairliens så kan du få lige nu en 21 dages belidt til kun 3575kr det er mige billigt nor det er med dem

fckguld
30411717 skrev:

natty skrev:

kro90 skrev:

Smile vis du vil flyve med singeporeairliens så kan du få lige nu en 21 dages belidt til kun 3575kr det er mige billigt nor det er med dem
Singapore er luksus, godt selskab
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
nielsenleon skrev:

Ja, det kan jeg da forstå,men jeg chekkede inden jeg lagde linket ind og umiddelbart efter og der sagde den 4600,så det kan jeg altså virkelig ikke gøre meget ved.Det er da logisk,at jeg ikke ville lægge et link ind til noget der er udsolgt eller forældet.

Det er ikke din skyld, men Startours, for det kaldes: "Markedsføring", men OS andre kalder det: "Bondefangeri". Angry
Der har muligvis kun været 10-15 billetter til rådighed og selfølgeligt er de væk meget hurtigt, og når man kommer i kontakt med rejsebureauet så kan de sagtens tilbyde dig billetter men................ som Kro90 skriver til 8400kr Sad

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: