Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Regional Airlines expanderer igen (måske).......
Lung Yao
Som følge af genåbning af Don Mueang lufthavnen ville det være fordelagtigt for en anden deltager som p.t. betjener ruten BKK-Korat-BKK :

http://www.thaire...age_id=143

Og deres næste træk er åbning af den rute som mange Farangs har ønsket længe, nemlig BKK - Hua Hin.
Ifølge deres planer er indvigelsen planlagt til den 11 April 2012, men lad os nu se om de overholder planen. En anden ting som får mig til at tvivle på om ruten ville få succes er billet priserne:

Bangkok - Hua Hin - Bangkok: 3,690 ฿ (THB ) One-way ticket เที่ยวเดียว

............................................... 7,380 ฿ (THB )”Round-trip ticket ไป-กลับ

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kro90
Hvis man skal betale 3,690 B. for en enkelt billet til HuaHin, så er der nok ikke mange der vil benytte denne rute. Det er jo mere end en taxi tager fra Sumpen til HuaHin, og det tager ca. 3 - 3,5 time. Skal du derimod først fra Sumpen til DonMuang og så videre med fly, skal du lige lægge ca. 200 B. til prisen for Taxi samt 30 - 45 min. i transporttid, samt at du nok skal tjekke ind min. 40 min. før afgang så er du nok oppe på min 2 2,5 time inden du når HuaHin, og så lige ventetid på bagage og videre med taxi til hotel, så hvis du er to der tager turen er det ren tilsætning.
Kim

Spring til debat: