Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Spørgsmålet er så, om man vil ofre det, som det koster. Jeg flyver altid monkey class, men på min seneste tur blev jeg opgraderet til Comfort (Turkish Airlines).
Og indrømmet, det var lækkert, også selvom det ikke lever op til billederne her. Men jeg vil ikke betale 4.000 kroner ekstra for den bedre komfort i 2x12 timer. Og jeg vil slet ikke betale 12.000 kroner ekstra for komforten på business class. Så hellere "lide" de 2x12 timer og så have flere penge at bruge i Thailand.
Det var for øvrigt fedt at blive opgraderet. Jeg fik ikke noget at vide på forhånd og havde lige affundet mig med den sædvanlige plads på monkey, da en anden kom og ville have min plads.
Det er altså fedt at flyve på bussiness class har prøvet det 1 gang, men kun fordi forsikringen betalte for det og sendte mig hjem 3 uger før tiden. Og det var enda i de gamle fly hos thai air aldrig har jeg fået så dejlig fly mad og havde hele kabinen for mig selv på nær en nordmand.
Men om jeg ville betale i dyre domme for det, ja der står jeg nok af, så skal jeg i hvert fald vinde den store gevinst i lotto først.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!
Det er altså fedt at flyve på bussiness class har prøvet det 1 gang, men kun fordi forsikringen betalte for det og sendte mig hjem 3 uger før tiden. Og det var enda i de gamle fly hos thai air aldrig har jeg fået så dejlig fly mad og havde hele kabinen for mig selv på nær en nordmand.
Men om jeg ville betale i dyre domme for det, ja der står jeg nok af, så skal jeg i hvert fald vinde den store gevinst i lotto først.
ja, savner sgu mussi mussi steen, en hel spegepølse og en side røget laks fra norge, vupti, så var man opraderet til buisness med thai hver gang.