Se indlæg|
Danske restauranter i Bangkok (og andetsteds)
|
|
| ben |
Lagt på d. 08/12-2005 09:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Hvor mange danske restauranter (og barer?) har vi i Bangkok for tiden? Af restauranter kender jeg Stable Lodge i Suk 8, samt Admiralen i Suk 18. Jeg har dog hoert at "Buddha" har forladt Stable Lodge samarbejdet og start sin egen (Chr. 4?). Nogen der ved hvor den ligger? Nogen der kender til andre danske restauranter eller barer for den sags skyld i Bangkok? Og hvilke gode danske steder (restauranter og barer) er der i Pattaya hvor jeg ofte kigger forbi? Skaal! |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 08/12-2005 12:00
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
"Og hvilke gode danske steder (restauranter og barer) er der i Pattaya hvor jeg ofte kigger forbi?" Den sidste kan du vel kun svare på
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 08/12-2005 13:02
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, ben skrev: Hvor mange danske restauranter (og barer?) har vi i Bangkok for tiden? Af restauranter kender jeg Stable Lodge i Suk 8, samt Admiralen i Suk 18. Jeg har dog hoert at "Buddha" har forladt Stable Lodge samarbejdet og start sin egen (Chr. 4?). Nogen der ved hvor den ligger? Nogen der kender til andre danske restauranter eller barer for den sags skyld i Bangkok? Og hvilke gode danske steder (restauranter og barer) er der i Pattaya hvor jeg ofte kigger forbi? Skaal! Der er tre kendte danske restauranter i Bangkok, Stable Lodge, Admiral's Pub, og Bar Baska ved Buddha-Erik (har også hørt den omtalt som Bask Bar, Kong Hans og Chr. 4). Admiral’s Pub: 0-2663-4396, Sukhumvit Soi 18 on the left side - også i Hua Hin og Pattaya. Bar Baska (Erik Winther): NEW Ekkamai Soi 22 on the right side. Stable Lodge: 0-2653-0017, Sukhumvit Soi 8 on the left side. Kilde: Lufthavns-Posten (mig selv). Og jeg forleden dag, da skrev en artikel til en dansk avisel, hørte jeg, at der er en dansk bar i Soi Nana Nua, You Not. Og ganske rigtigt, da jeg tilfædigvis passerede baren i en taxi, var der et Dannebrog, så der er nok noget om snakke. Redigeret af Robert Kronberg d. 08/12-2005 13:06 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 08/12-2005 14:05
|
Tak Robert! Jeg spiste et sted i Pattaya paa 2nd road men kan ikke huske navnet. Ok frikadeller. Skaal! |
|
|
|
| SabaiSabai |
Lagt på d. 08/12-2005 16:25
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Jeg savner Erik ved Stable Lodge, men han er jo innom for et glass eller to... Jeg har forøvrig booket 7 rom på Stable Lodge til nyttårsaften ![]() 1. nyttårsdag er det stort lunchbord til 1 Baht. When the going gets tough, the tough get going.
When the going gets rough, the tough get rough. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 08/12-2005 21:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
ben skrev: Tak Robert! Jeg spiste et sted i Pattaya paa 2nd road men kan ikke huske navnet. Ok frikadeller. Skaal! Hej Ben, Hvis restauranten ligger i en gyde lige ved APEX er det nok Chr.4 hos Jørgen . Og m.h.t. frikadellerne, så må han hvae fået sig en ny kok, for sidste feedback om dem var at man kunne bruge dem som tennisbolde. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/12-2005 21:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det har du ret i falang yao det er ikke der jeg ville spise der findes mange andre gode Danske restauranter i Pattaya hvis jeg fik lyst til dansk mad . Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/12-2005 21:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Juhuuuuu så er jeg ikke den eneste det synes det. Har selv spist derinde, og føj vil jeg bare sige kødet var ligesom en lædersål. |
|
|
|
| Buggymann |
Lagt på d. 08/12-2005 21:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
jeg hilste lige på erik over et par pils da jeg var på stabel for 4 uger siden ,han så rimelig frisk ud... mvh Parkpean
just love Thailand. The land off budda...
|
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 08/12-2005 22:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Her kan du se mere om danske restauranter i Pattaya http://www.pattay.../index.htm Good for Falang Redigeret af Good for Falang d. 08/12-2005 22:46 |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 09/12-2005 05:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Da jeg peronligt ikke kender ret mange danske resturanter i BKK eller Thailand, saa lyder jo det interesant nok og sikke en masse gratis reklame de faar!![]() ![]() Jeg vil forslaa, at Dansk-thai.dk, opretter en dansk resturant liste og saa kan de danske resuranter jo lade sig skrive paa listen imod et mindre bidrag til kaffekassen ![]() ![]() Mod lidt ekstra betaling kan de jo saa indstaette menu, koerevejledening og saa videre! ![]() ![]() Ville det ikke vaere meget fair! ![]() “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 09/12-2005 05:44
|
Man er jo saa taknemmelig naar man lever i Thailand og ikke har faaet Dansk mad i mange maaneder saa det kunne godt have vaeret Chr. 4! ![]() Tak til Good for Falang ogsaa for det gode link! Skaal! |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/12-2005 16:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Baren i soi nana hedder "WHY NOT BAR". Den drives af Bjarne og hans søn. Svigerdatter er ejeren. ![]() Bare en lille oplysning
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.