Se indlæg
 Udskriv debat
Rejsefælle til Jomtien uge 16-17-18 plus/minus
alphabravo
Er der nogen, som jeg selv, der lige skal ha skrællet det sidste ferie af og kunne tænke sig at gøre dette i Thailand....?

Jeg selv har været der 4 gange før, 3 X Phuket og så en rundrejse på 3 uger som startet og sluttet i Bangkok.

Denne gang kunne jeg godt tænke mig at prøve Jomtien efter mange anbefalinger.

Jeg har fundet flybilletter m. SingaporeAir til ca. 3.700 DKK. via Singapore med rejsetid på ca. 17 timer, den er jo go nok !

Om mig selv kan oplyses at jeg er plus 50 i år, men nok minus 50 år i sind og taler flyende engelsk, bosat i østjylland.

Skulle dette have nogens interesse, så kom på tasterne, ellers så rejser jeg sgu da bare alene, bare hyggeligt m. selskab.

2focus
Det er billige billetter du har fundet,hvor og hvordan fandt du dem?
Skal selv afsted 1st i maj..

Held og lykke med at finde en rejsefælle

Kenneth

Lung Yao
2focus skrev:
Det er billige billetter du har fundet,hvor og hvordan fandt du dem?
Skal selv afsted 1st i maj..
Held og lykke med at finde en rejsefælle. Kenneth

Måske her :
http://www.dansk-...d_id=14028

Men bemærk at PDRHAN , ophavsmand til tilbudet skriver :
Vær opmærksom på at du maks kan booke en 21 dages billet! Men det er jo stadig billigt for 3ugers ferie.

Det er stadig billigt hvis der er nogle tilbage og da du er sikkert en "Long time turist" så kan du bare smide returbilleten ad H.T. og når tiden nærmere sig til at vende skuden mod DK (om måske 1½år Smile ) så køber du bare en enkelt billet BKK-CPH lige som sidste.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: