Se indlæg|
Rettelse fra Thai Airways Nyhedsbrev (15.03-2012)
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 17/03-2012 13:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
God Nyhed : RETTELSE - THAI nyhedsbrev sendt 15.marts 2012. THAI kampagnepriser til udvalgte destinationer Der var desværre sneget sig en fejl ind i vores nyhedsbrev udsendt i går den 15. marts. Vores Promotion kampagne er blevet forlænget helt frem til 31. juli og IKKE kun til 30. juni, som stod i nyhedsbrevet udsendt den 15. marts. Vi beklager fejlen. Men det betyder altså, at der er rigtig gode priser også for afrejse i skolernes sommerferie! ![]() Kopi af Nyhedsbrevet ses nedenfor her: Vores Promotion kampagne med nedsatte priser til udvalgte destinationer på både økonomiklasse, Premium Economy og Business Class er blevet forlænget til den 30. juni (sidste udrejsedag). Billetter skal blot være købt senest den 31. maj. Følgende destinationer er omfattet: Hele Thailand Vietnam Myanmar (Burma) Cambodia Laos Penang Bali (Denpasar) Kuala Lumpur Singapore Manila Køb billetterne hos dit rejsebureau og spar op til 40% på Business Class og 30% på Premium Economy. Også fordelagtige kampagnepriser på økonomiklasse! Kampagnepriserne er tilgængelige i reservationssystemerne. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Crafack |
Lagt på d. 17/03-2012 20:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 108 |
Hej. Jeg er enig i at det er en god nyhed at tilbudet gælder en måned længere end først udmeldt. Men lidt skræmmende at så stor en virksomhed laver sådanne "bøffer" i deres PR/marketing :-) /Crafack |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 18/03-2012 09:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Det er vel bare en smart måde at øge salget i højsæsonen på, da der måske ikke er solgt så mange sæder som forventet på nuværende tidspunkt. Desuden kan jeg også kun finde den lave pris på 56xxkr på dage midt i ugen i juli begge veje, vælger jeg tor-fre-lør-søn kommer momondo med en noget højere pris. ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/03-2012 09:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jens skrev: Det er vel bare en smart måde at øge salget i højsæsonen på, da der måske ikke er solgt så mange sæder som forventet på nuværende tidspunkt. Desuden kan jeg også kun finde den lave pris på 56xxkr på dage midt i ugen i juli begge veje, vælger jeg tor-fre-lør-søn kommer momondo med en noget højere pris. ![]() Det er vel meget normalt at priserne kan være højere i weekenderne hvor der måske er flere ferierejsende?. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.