Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
I oktober 2011 bookede jeg billet fra Burrirum til Bangkok med Nokair.
På grund af oversvømmelse i Thailand blev billetten annulleret og jeg fik mail at jeg kunne få mine penge tilbage på det kreditkort der var benyttet til betalingen.
Det ville foregå inden 60 dage.
Da de 60 dage og lidt mere var gået rykkede jeg, men de mere end 10 mail jeg har sendt er kun den første blevet besvaret.
Da jeg for nylig var i Thailand igen fik jeg lokale til at ringe men man kunne ikke blive stillet om til ansvarlige personer, kun få at vide at en person ville ringe tilbage.
Denne proces blev gentaget 3 gange – ligeledes resultatløs.
Jeg henvendte mig efterfølgende på deres stand i Suvanabhum.
Damen var ikke særlig hjælpsom men lovede at de ville vende tilbage pr. mail straks – ligeledes resultatløs.
Jeg har fået navnet på en supervisor på deres hovedkontor i Don Muang lufthavnen, men kan jeg kun komme i kontakt med thai talende personer når jeg ringer fra DK.
Beløbet jeg har til gode er ikke væsentlig, men princippet at de bare injurerer er naturligvis uacceptabel.
Udover at advare mod selskabet vil jeg samtidig forespørge, om der skulle være en Dansker der kan tackle situationen – eller kommer forbi i Dan Muang og kan gå ind på deres hovedkontor og spørge efter supervisoren. Jeg har naturligvis både reservation samt booking nr.
Ved en personlig henvendelse der er jeg overbevist om at sagen kunne klares.