Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp til Momondo...!!
Kittisak
Hej jeg sidder lige og kigger på momondo efter flybilletter og der er noget jeg ikke forstår...

www5.picturepush.com/photo/a/7885758/img/7885758.jpg

Som i kan se har jeg trykket på f.eks hjemrejse d 23 hvor der står kr2.105
men den billigste rejse viser den 7.455kr???
Hvordan hænger det sammen?

Jeg prøver at finde den billigste rejse til Thailand hvor jeg skal være dernede før lørdag da min mormor er død og skal brændes på lørdag...

Anonym Bruger
jeg er ikke helt sikker, men måske blot hjemrejsen koster 2.105 kr...udrejsen koster så noget andet (5350 kr.)

De 7455 kr. er den samlet pris for tur/retur.

Hvis du vælger ny udrejsedato og trykker opdater søgning, så vil prisen ændre sig, med mindre prisen er den helt samme.
Redigeret af Anonym Bruger d. 26/03-2012 12:44

poom
Enig med JS.
Men har du husket at trykke "opdater" efter at have valgt datoerne?

Det ændrer nemlig i listen nedenunder

Kittisak
Det kan godt være i har ret, me der står jo ikke hvad rejsen derned koster??
Og ja har opdateret.

Hvis jeg f.eks tager d 10. til kr3.797
Så er prisen det samme som til den med kr2.105

Synes bare det er forvirrende at man så skal sidde og trykke på alle datoerne for at finde frem til slutprisen Sad

Anonym Bruger
enig..desuden oplever jeg tit at den 'fryser' således hvorefter den giver fejlmeldning, men reservationen er allerede lavet (før oplysninger er tastet)...dvs. hvis du søger igen er billetten ikke tilgængelig...dette er primært når der er få billetter tilbage..

Hvis du trykker 'graf' istedet for 'kalender' så giver det godt overblik over hvilke dage der er billige..men ja, afrejsedatoerne står der intet i og grafen er den samme ca. 3.500 kr...for april virker den fint nok...der er det også noget billigere..

Måske har det noget med at datoen idag er tæt på afrejse datoen?

virker mystisk..
Redigeret af Anonym Bruger d. 26/03-2012 12:54

poom
En ting mere...priserne er for en enkelt rejsende. Er I 2 eller flere, ændres priserne..Altid opad

Lung Yao
poom skrev:

En ting mere...priserne er for en enkelt rejsende. Er I 2 eller flere, ændres priserne..Altid opad

Og forklaringen kan også findes som her fra SAS hjemmeside:

SAS lavpriskalenderen viser vores laveste priser, enten i form af særlige tilbud eller blot de laveste priser - såkaldte ”fra-priser”.
Tilbud udbydes generelt i begrænset mængde.
Da SAS lavpriskalenderen kun opdateres én gang i døgnet, kan din ønskede pris være udsolgt, og den reelt lavest udbudte pris, fremgår af næste skærmbillede.Sad

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

thongsala
Hvis man, som jeg ,ikke kan holde til at sidde 10 eller 20 timer i en lufthavn under en mellemlanding,og så i stedet vælger,at blive et par dage det pågældende sted.Hvordan gør man det med søgemaskinerne? Man kan jo ikke bare ringe til Momondo !

jens
thongsala skrev:

Hvis man, som jeg ,ikke kan holde til at sidde 10 eller 20 timer i en lufthavn under en mellemlanding,og så i stedet vælger,at blive et par dage det pågældende sted.Hvordan gør man det med søgemaskinerne? Man kan jo ikke bare ringe til Momondo !

Hvis du finder en god pris med f.eks. Emirates kan du så på deres egen hjemmeside lave en søgning med stopover, og få ca samme pris.
Man kan også lave en multi city rute som vi tager til sommer
Hamborg-dubai-hongkong og Hongkong-Bangkok og hjem igen Bangkok-Dubai-Hamborg.
Det var kun ca 250kr dyrere pr prs end direkte til Bangkok.

Du kan også på travellink.dk lave søgninger med stopover.

doktorbier
Hej hej

Prøv også med viviro.dk

der er også gode priser til thailand

Fandt priser med Thai airwayes for 8500 kroner , på de 2 datorer du gav ,

det hjælper altid med udrejse onsdag , og hjem rejse onsdag , her må man prøve sig lidt frem

Venligst Peter
Redigeret af doktorbier d. 26/03-2012 23:34

jens
Prøv at søge med rejselængde under 21 ´dage, f.eks. Thai har billettyper der max tillader 21 dage.

Spring til debat: