Se indlæg
 Udskriv debat
Købe fra amazon.com !!!
Anonym Bruger
Hej..

Skal havde købte nyt kamera, og lidt andre ting...
Det er jo en del billiger at køber fra amazon end her i Thailand...
Samt nogle ting til kamera har de slet ikke her i Thailand...

Men er der nogle der ved om der er problemer med det ??

Kan læse på nettet at nogle siger det går fint og de aldrig har haft bøvl med tolden..
Andre siger de skal betale "tax" af den vare man har fået tilsendt, før de får pakken osv osv

Så vil bare gerne høre hvis nogle har prøvet at købe der fra og fået det sendt til Thailand, eller ved hvad man skal betale oven i, før man får sin pakke....

Har ikke kunne finde et "klart" svar på google om det..

Takker på forhånd...hmmmm

AL 48
Hej.
Jeg har ikke observeret at der er pålagt tax på varer jeg har importeret til Thailand fra DK. Hverken fra internetfirmaer eller fra familie og venner.- Dog har jeg oplevet, at ikke alle internetfirmaer vil sende varer til Thailand.
Jeg har derimod hver gang oplevet, at ved pakker bliver der pålagt et fragtgebyr (portogebyr) fra Bangkok til modtager ( i dette tilfælde i Nong Bua Lamphu). DVS. at fragten på pakker kun er betalt til og med Bangkok. - Er det en brevpakke (stor foret kuvert), så er der ingen yderligere porto.
Man betaler den ekstra porto på posthuset.
Redigeret af AL 48 d. 16/04-2012 10:53

Anonym Bruger
Bare for at følge op på det.

Jeg har ikke kunne købe fra amazon samt en del andre sider, da de ikke sende Elotronik udstyr med mere til Thailand...

Men fandt en side med base i Hungary (tro jeg det er) der har sendt uden de store problemer..
Selv med forsendelse, samt de 1245 baht jeg skulle betale i Duty tax (eller hvad det hedder) til Thailand, har jeg sparet en del på de få ting jeg købte, købte ikke for meget, da jeg skulle være sikker på det kom frem....

Forsat en god dag til jer alle sammen...

Spring til debat: