Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nu hvor den ny lov om mindstløn er trådt i kraft, så skulle myndighederne selv se om den blev implementeret. De aflagde Knud-Børge besøg på hans gård ved Chiang Rai.
Inspektøren : << Jeg skal bruge en liste over alle dine ansatte og en udførligt beskrivelse af deres gøren og løn >>
K-B :<< OK, der er min "højere hånd" som har været ansat i 3 år og han får 2000B om ugen, plus fri kost og logi . Så er der Kokken som har kun været her i 18 måneder som får 800B om ugen plus fri kost og logi.
Endeligt er der "landsbytossen" som har været her i 17år. Han arbejder ca. 18 timer om dagen, alle ugens dage, laver 90% af arbejdet her på gården. Han tjener ca 150B om ugen, betaler selv for sin kost og logi, men jeg køber en flaske whiskey til ham hver lørdag. Jeg har også erfaret at han sniger sig til at have sex med min kone, af og til >>
Inspektøren :<< Det var lige sådan mand vi ønske at udspørge, den landsbytosse >>
K-B : << OK, så må det være MIG, I ønsker at tale med >>
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]