Se indlæg|
Canon eos 600d
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 05/05-2012 12:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 195 |
Hej dtw, Er der nogen, der ved hvor man evt. kan finde gode kamera priser (last price) i Thailand online ? Er der overhovedet noget at spare ved at købe kameraudstyr i Thailand ? vh Dan |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 05/05-2012 12:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
DeeJ skrev: Hej dtw, Er der nogen, der ved hvor man evt. kan finde gode kamera priser (last price) i Thailand online ? Er der overhovedet noget at spare ved at købe kameraudstyr i Thailand ? vh Dan Der er ikke noget at spare, nar der købes elektronik (pc-tlf-foto) o.a i TH. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 05/05-2012 13:00
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
SteenJ skrev: DeeJ skrev: Hej dtw, Er der nogen, der ved hvor man evt. kan finde gode kamera priser (last price) i Thailand online ? Er der overhovedet noget at spare ved at købe kameraudstyr i Thailand ? vh Dan Der er ikke noget at spare, nar der købes elektronik (pc-tlf-foto) o.a i TH. I Danmark er der 25% moms og i Thailand kan man faa de 7% VAT refunderet i lufthavnen. Jeg skal indroemme jeg kender hverken priserne i Thailand eller Danmark, men det er da vaerd at undersoege. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 05/05-2012 15:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
DeeJ skrev: Hej dtw, Er der nogen, der ved hvor man evt. kan finde gode kamera priser (last price) i Thailand online ? Er der overhovedet noget at spare ved at købe kameraudstyr i Thailand ? vh Dan Hej Jeg har undersøgt priser på mange ting af elektronik i Thailand hver gang jeg er der,alting er dyere end Danmark,nogle enkelte mobil telefoner er billigere men det er kopi varer.Prøv pricerunner,Kelkoo,Edb priser hvis du skal købe noget og du har en god garanti på varen.Og der er sku store prisforskelle fra den ene til den anden internetshop. |
|
|
|
| Frankie-boy |
Lagt på d. 05/05-2012 17:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
Det med at købe elektronik, er en saga blot, der er ikke meget forskel mere har lige været i New York, der kan spares ca 650 ,-kr på ipad 3 64 GB. og på Canon 100 mm macro med IS er der ligeledes 600-700,-kr i forskel i pris, så støtter jeg heller forretninger/netsalg hjemme i DK, og så er der også garantien. Og i Thailand er det det samme, her er det som skrevet sikker i mange tilfælde dyre ind i DK. Hilsen Frankie-boy Hilsen Frankie-boy.
"Do it my way" |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 05/05-2012 20:28
|
|
Tak for info ... jeg køber i DK. vh Dan |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 06/05-2012 09:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Hej. Her er et link til en større butik på nettet, som også har masser af kamera ovs. Om det kan betale sig? måske, men koster ikke noget at kikke. http://itcity.co.th/ |
|
|
|
| DeeJ |
Lagt på d. 06/05-2012 09:48
|
|
Tak, ban-chang ... det var lige hvad jeg var på udkig efter. Er det ikke sådan én, der ligger på toppen af Pantip ? |
|
|
|
| ban-chang |
Lagt på d. 06/05-2012 09:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
DeeJ skrev: Tak, ban-chang ... det var lige hvad jeg var på udkig efter. Er det ikke sådan én, der ligger på toppen af Pantip ? Der bliver jeg hægtet af, men der er måske en anden der ved det. I Pattaya ligger der en i tukcom på Pattaya south. |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 06/05-2012 14:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Den Canon EOS600D, der er nævnt, koster hos IT City 29.900 Baht - lige i underkanten af 5500 kr. Tjek på edbpriser.dk giver pris for samme kamera - og vel at mærke samme optik - på 4790 kr. incl. forsendelse. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.