Se indlæg|
Lejh. I KBH centrum udlejes for feriebesoeg
|
|
| ben |
Lagt på d. 13/12-2005 10:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Da jeg ikke forventer at vaere hjemme i DK ind over sommeren i aar udlejer jeg gerne min lille, lyse 2 vaerelses lejh. paa Soender Blvd. 400m fra hovedbanegaarden I DK og endnu taettere paa Thai Travel Etc. Lejligheden ligger paa 1st. sal og er paa 37 m2 og byfornyet. Der er indlagt bredbaand. Afhoevlede lyse gulve. Lejligheden har vaskemaskine, ovn, mikroovn - alt helt nyt. Lejligheden er velegnet for enkelt person eller par - maaske med et barn, men stoerre er den altsaa heller ikke. Lejligheden har adgang til dejligt stort faellesomraade med have, baenke og mulighed for grill og sol. Prisen inkluder alle udgifter (el/vand/internet/tv/radio Etc.) samt rent sengetoej/koekkengrej ved ankomst. 1 uge: 2500 kr 1 md: 8000 kr Send mig en Privat Besked (P skulle det have interesse.Skaal! |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/12-2005 10:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
8000kr om måneden for 37m2 ? Du er da ikke rigtig klog !
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 13/12-2005 11:43
|
He,he - Ja hvis det var alm udlejning ville det vaere hoejt , de udlejes dog i bygningen til ca. 6000 kr/md (hvortil kommer alle regninger). Velkommen til Koebenhavn! Det er ikke alm. udlejning men derimod ferieudlejning og med alt inklusive - jeg vil sandsynligvis saette en feriebolig agent paa for fremtidig udlejning men ville lige smide den op her foerst.Skaal! |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 13/12-2005 11:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Ja, den ligger jo et godt sted, meeeeeen 8000 for 37 m2 er vist lige i overkanten af hvad man kan kalde en god pris. Jeg står ellers og mangler noget at bo i når jeg skal til Danmark næste sommer. Men den her overskrider desværre mit budget. Men hvis du revidere prisen lidt, så kunne det måske godt ha' interesse. |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 13/12-2005 12:24
|
Hej Yelly, Jeg forstaar. Jeg har sendt dig en PB. Andre interesserede bedes venligst sende mig en PB frem for at svare her. Skaal! |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 13/12-2005 12:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
8000........................Det er vel THB vi snaker om, eller hva' ?????????????
![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 13/12-2005 13:30
|
He,he - go' en Suk . Den foerste feriebolig agent jeg har talt med sagde US$1000/uge! Der maa vaere nogle RIGE turister derude der droemmer om KBH centrum til sommer! Skaal! |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 13/12-2005 14:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
ben skrev: He,he - go' en Suk . Den foerste feriebolig agent jeg har talt med sagde US$1000/uge! Der maa vaere nogle RIGE turister derude der droemmer om KBH centrum til sommer! Skaal!Ja den sidste idiot er vel ikke født endnu! |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/12-2005 17:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ben Ja det er en okay pris.det er ikke for dyrt Så den skal du nok få udlejet bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/12-2005 00:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Skulle Bamsen nu ikke lige holde sig til sandheden, alt hvad der koster over 100 THB er da dyrt for Bamsen..........he he he he Hilsen....................Suk................... 555555555555555
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 14/12-2005 06:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
8000 kr er da ikke dyrt for en ferie bolig i københavn i højsæsonen, se hvad de åndsvage sommerhuse bliver lejet ud for om måneden. så vidt jeg har forstået er det ikke hele året den bliver lejet ud. jager |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2005 06:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Nej det er nemlig ikke dyrt for en ferie bolig i centrum af kbh når man tænker på at et hotel værelse koster ca, 750 for et enkelt værelse i området bamsen |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/12-2005 07:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu er det jo laenge sidste at jeg har haft brug for en lejelighed i Danmark. Men efter hvad man kan laese er det i Kbh er det blivet meget dyrt at bo i KBh inden for de sidste par aar. Saa den pris han vil havde for en mld er rimlig da eftersporger paa lejeligheder i Kbh i stort. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, de udlejes dog i bygningen til ca. 6000 kr/md (hvortil kommer alle regninger). Velkommen til Koebenhavn! Det er ikke alm. udlejning men derimod ferieudlejning og med alt inklusive - jeg vil sandsynligvis saette en feriebolig agent paa for fremtidig udlejning men ville lige smide den op her foerst.

Der maa vaere nogle RIGE turister derude der droemmer om KBH centrum til sommer! Skaal!