Se indlæg|
Life on a Budget in Bangkok
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 12/05-2012 11:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Trods gevaldige prishop på alt muligt i Bangkok, fødevarer især, så kan det lade sig gøre at bo og leve billigt. http://www.stickm...er7427.htm "I pay 5,000 baht for my apartment and an additional 500 baht for the electricity that I use. I have a brand new air conditioner in my room that I rarely use. Since the moment I started to live here, I bought a big fan, which is always on (thanx to Stickman's advice, in his article about living in Thailand and the fact that using a fan is so much cheaper then using an air conditioner)." Pyh, kun en fan i 36-40 C graders total-varme? ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/05-2012 12:35
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
tja, jeg brugte også kun blæser og havde det fint med det både dag og nat.....indtil min kone absolut ville have en air condition... men ja, priserne er begyndt at blive for høje, især for thaierne. og 5000 baht pr. måned i husleje er ikke unormalt for en étværelses m. air condition i BKK... |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/05-2012 20:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
@ Pescator: Denne tråd burde være oprettet i kategorien 'Sjove ting', idet 'MixedMale's budget er hylende skægt. Husleje............................... 5000 Baht El regning..............................500 Bath Mad (30 x 200 Baht)............6000 Bath Internet.................................600 Bath Allerede her mangler der 100 Bath i budgettet. Og da han jo skal ha' vasket hår (på salon !) 2 gange om ugen á 50 Bath, begynder budgettet for alvor at skride. Han kender åbentbart også priser på laundry service, så mon han vasker selv ? Som freelance fotograf må han jo også påregne transportudgifter når han skal rundt. Udgifter til personlig hygiejne, osv, osv. må der nødvendigvis også være. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Citat: " My monthly expenses have total 12,000 Baht. And as I said, I don't have any shortcomings here in this city. Even though with this budget I can maintain a happy lifestyle with all the things I like to do." Jeg tillader mig at stille et stort ? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Han aner åbentbart heller ikke en dyt om tid og sted ! Citat: "I also need to make my visa run every 2 months (I've got a multiple entry visa) which costs me a total of 2000 baht per time. These are visa runs to Cambodia and just take a couple of hours each time. I got used to it by now and luckily it's just once per 2 months, so that's not that bad." Med mindre han har fly/helikopter tilrådighed (hvilket jeg tvivler meget på), så tager et visarun til Cambodia (fra Bangkok) i omegnen af 10 timer hvis det går godt. Citaterne er sakset fra: http://www.stickm...er7427.htm Redigeret af d. 12/05-2012 20:43 |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 12/05-2012 21:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Tjaa, hvis det er vigtigt for dig at vide sådan helt "OCD præcist" hvad budgettet er, så send en mail til vedkommende: Tror faktisk det er en kvinde, hårvasken afslører synes jeg! Han/hun er faktisk en udmærket fotograf, kig her: http://www.stickm...er7432.htm Redigeret af Pescator d. 12/05-2012 21:32 ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
|
Lagt på d. 12/05-2012 22:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Pescator skrev: Tjaa, hvis det er vigtigt for dig at vide sådan helt "OCD præcist" hvad budgettet er, så send en mail til vedkommende: Tror faktisk det er en kvinde, hårvasken afslører synes jeg! Han/hun er faktisk en udmærket fotograf, kig her: http://www.stickm...er7432.htm Undskyld - Jeg tror du har ret - Det er nok en kvinde Men derfor er budgettet efter min mening håbløst alligevel. Og ja, - det er nogle flotte fotos. |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 13/05-2012 08:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hvis det er en kvinde, er hun åbenbart lesbisk. I do a lot of casual dating through the Internet and I mostly meet up with girls in my area
Peter
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.