Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
hjælp mig jeg søger en sød thaipige
|
|
| slettet |
Lagt på d. 13/09-2004 19:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Hejsa jeg håber at der er en her inde der kan hjælpe mig med at finde en sød thaipige mellem 25-35 år som gerne vil her op og giftes. og til alle jer der bare vil være sjove vil jeg bare sige få jer et liv ;-) jeg mener det jo seriøs Redigeret af slettet d. 13/09-2004 23:03 |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2004 20:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser ja jeg vil da frygtelig gerne hjælpe dig ned til thailand og finde en sød pige til dig,du skal bare købe 2 billetter og så rejser vi derud og kigger ryndt både på barer og ude på landet, Rejseguide bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2004 20:56
|
|
jeg vil også gerne hjælpe hvis du køber 2 billetter![]() |
|
|
|
| slettet |
Lagt på d. 13/09-2004 21:45
|
i er godt nok sjove hva hehe |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 14/09-2004 08:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Ja, du må selv afsted...enten alene, eller sammen med nogle. Du må da osse selv være interesseret i om det er pige du kan gå i spænd med, og at hun kan gå i spænd med dig. Har du ikke været i Thailand før???? ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 14/09-2004 09:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Mener nok at der mangler lidt seriøsitet i de svar som Galjyden får. Men det skal jyden nu ikke tage sig af. Jeg har sendt et brev til dig Galjyde ! Det er i din besked box. Rasmus |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2004 18:31
|
|
Davser ja jeg kunne da også godt fortælle ham jeg kaan skaffe han en kæreste fra min kones landsby,eller sætte ham i forbindelse med et kontaktbureau,eller sige til ham,at han bare skal sætte sig ind i en bar Men det ved han sikkert i forvejen da det er skrevet så mange gange MEN pas på der er flere søde gode mænd som vil hjælpe dig med at finde en kæreste igennem kones,men flere vil også gerne ha penge for det,og det får man som regel først at vide når man er blevet gift,og så thaikonen skylder en bunke penge væk som tak for hjælpen bamsen ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/09-2004 20:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det er rigtig have bamsefar siger prisen er ofte op til 100000 dansk kroner som falder til betaling når pigen er gift |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2004 21:01
|
|
Davser surin Ja ham vi bor til leje hos fik at vide at hans kone skyldte et sted mellem 300.000-500.000 bath til veninden for at hente hende til danmark så blev han sgu sur og ja idag bor hun i thailand igen,da hun troede at hun kun kom til danmark for at få penge af ham til familien,en uge efter de blev gift ca. ville hun gerne ha 6000 om måneden som skulle til thailand altså kroner,så hun fik ca 4500 kr.men i form af en enkeltbillet uhabamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 14/09-2004 22:15
|
|
ja det er den eneste vej for en luder |
|
|
|
| slettet |
Lagt på d. 15/09-2004 15:22
|
det virker som om at man nemt kan brænde røven når man regner med at få hjælp af andre til at finde sig en sød thaipige. men jeg vil ikke betale for at gifte mig med en thaipige så er det sagt ,men jeg ved da godt at det ikke er helt billigt at få en thaipige her op men der står heller ikke idiot på ryggen af mig ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/09-2004 15:41
|
|
Davser galjyde Ja det kan du da godt prøve at bilde os ind, vi kan ikke se din ryg ![]() ![]() jeg håber at lige kunne tåle en joke Men ja man kan brænde sig godt på en thaipige....... Men man kan også godt finde sig en kanon god thaikone,det ved mange af os som er rigtigt lykkeligt gift Men tag til thailand og lær en pige at kende på hjemmefronten,så ser du bedre hvad hun er for en, Jeg syntes det er tåbeligt at få anvist en thaipige og så invitere hende herop,og bruge mange penge på det,men sådan er vi jo forskellige allesammen rejsebamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 15/09-2004 19:10
|
|
det er helt klart at du skal ned og møde hende først men det er vel ingen skade til at kunne maile lidt sammen først og så tage ned og møde hende og skulle det gå galt med den eller dem du har kontakt med så er de r jo et helt land fuldt![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 15/09-2004 19:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Det er jo ikke noget nyt at man skal betale til brudens forældre når man bliver gift. Sådan er det ikke kun i Isan, men over hele Thailand. Det er jo noget der hører til kulturen og har således eksisteret mange generationer tilbage. Thai mænd - skal igennem samme procedure, enten i form af penge samt guld eller et evt hus. Det normale er ca. 20-50.000 baht når det er imellem fattige thaier. Hertil noget guld til deres datter samt en gris på 100 kg. ( minder lidt om den med kamelerne ) Men imellem rige Thai familer betales der dog mange gange mere. Beløbets størrelse afgøres af pigens forældre. Men beløbene bliver skruet drastigt op - når der kommer faranger ind i billedet. Beløb på 2-300.000baht og i enkelte tilfælde endda helt op til 3-4-5 millioner baht. høres der om. Har man så mange penge - så er det da helt ok. Men det er helt sikkert at der skal slås mønt nu når manden er farang. Problemet er jo at de ser os som "rige". Har ens pige et barn fra tidligere ægteskab, Ja - så skal der mange gange betales store beløb til pigens ex mand for at få barnet med op til Danmark. Det er ok at betale noget - men igen, er man farang - så skal det koste. Jeg selv må erkende at jeg betalte 20.000 baht. da jeg blev gift. Vi havde på det tidspunt en søn sammen og havde boet sammen i 5 år, så jeg behøvede faktisk ikke at betale, men gjorde det nu alligevel fordi jeg kan lide min piges familie. Jeg mener osse det er ok at sende lidt ned til familien hver måned. Men nøjes dog med 500 kr. Det er rigeligt. (selv om ens pige gerne vil have man sender 3-4000 baht) Sørgeligt mange har vel osse prøvet - efter man er blevet gift - at få at vide at pigen har noget gæld, som hun beder dig om at hjælpe med. Du kan aldrig vide om det er sandt, eller om pengene bare er til hendes familie. Jeg tror rigtig mange har mistet store summer fordi man ikke har lyttet til de råd andre har givet. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 15/09-2004 20:49
|
|
du har 100 % ret |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/09-2004 21:19
|
|
Davser Ja Det som nogle kalder er almindeligt at gøre eller i thaiernes kultur at betale /købe sig en kone er underligt,jeg kender vist kun 1 der har givet noget for sin kone han betalte 30999 bath. Og der følte hendes forældre også at de havde taget røven på ham. Jeg har ikke selv betalt mere end 2000 bath og 1000 bath til mad og hvis de havde forlangt mere så havde jeg afleveret deres datter,selv om jeg elsker hende meget og har en kanon god kone,men jeg køber mig ikke en kone det nægter jeg OG NU LIGE ET SPØRGSMÅL til alle dem som siger det hører med til kulturen igennem mange år tilnage Jeg husker at i danmark var det brudens forældre som skulle betale her i dk Og hvorfor er det altid kun thaipigens kultur man skal rette sig efter det er sgu da dumhed at kun rette sig efter pigensønsker og ikke efter begges ønsker Superbamsen PS-bliv nu ikke sur fordi jeg siger min mening,det er kun ord |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 16/09-2004 01:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
møjn der sur bamsefar jeg har sku heller ikke købt mig en kone det vil jeg simpelhen ikke det skider jeg på det virker sku som om folk tror de er den store helt der kommer og reder ders stakkels konners famille og så kan de bryste sig af det bagefter, og tror nu står de i gæld til dem for resten af ders liv hvilket de ikke gør ![]() ![]() ![]() P.S får du stadigvæk hade mail M.V.H. CHANG |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 16/09-2004 08:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej Galjyde, Jeg kan da godt tage et par piger med hernedefra ![]() Jeg kan da naa en 10 stykker herfra hvor jeg sidder ![]() Fatter nu bare ikke en meter naar folk pludselig vil have en thailandsk kone uden at have vaeret der!, hvordan opstaar saadan en tanke!!!! Fatter heller en meter af at folk betaler kontaktbureauer for at hente en kone til Danmark, det virket som om vi danskere er frygteligt ensomme. Hvis man skal have en kone uanset hvor hun kommer fra, skal man da gerne kende hende voldsomt godt. Jeg vil da have mine betaenkligheder ved at faa en thailandsk kone med alle de problemer det kan skabe. Naa, men det er jo dit liv, held og lykke Boom-Bomm Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 16/09-2004 10:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Boom-Boom er inde på det rigtige. Jeg kender en del mænd som er Thaigift, og som har fundet deres koner via familie og venners netværk i Danmark, og selv efter op til 5 års samliv stadigvæk ikke har sat deres ben i thailand. Puha hvor har de mange problemer i deres forhold, de ting som jeg render ind i med min kone er næsten rent til grin i forhold til. Samtidig har de kun andre familiemedlemmers ord for at deres koner er så "rene" som de selv siger samtidig er der mange som sender endda mange penge til Thailand ukritisk for de ikke aner noget om forhold og købekraft dernede, jeg kan sagtens forstå de familier der er glade for farlang som sender mellem 3000 og 5000 kr til Thailand hver måned, det er måske helt op til 30.000 gode Danske kroners købekraft, og det kan man godtnok have det godt for et sådant sponsorat. Nej pak kufferten og drag ned til det pragtfulde land, måske finder du kærligheden, måske må du rejse derned en gang mere hvis du ikke møder den rigtige første gang. Jeg mødte den rigtige første gang jeg var i Thailand, men rejste da derned på besøg for at være sammen med hende og lære hende at kende yderligere 3 gange inden vi besluttede for at prøve lykken sammen her i Dk, jeg kan kun igen og igen gentage at hun er en fantastisk kone, vi har godtnok kun været gift i snart 4 år, men det er jo egentlig også væsentligt længere end rigtigt mange af de forhold som er opstået via chat eller venners venner mellemkomst. Det er ikke kritik af dig kalamark hvis du læser dette, jeg respekterer dine holdninger både omkring måden at finde sin kone på og dine aversioner imod visse byer, det er bare ok- jeg behøver jo ikke at være enig med dig? Niels |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2004 10:30
|
|
Davser Niels ( latour ) Det er godt nok et sødt et sødt billede, du har gjort det godt med at lave de børn, må jeg sige. Selv min kone får lyster til at få sådan en, men jeg kan styre mig ![]() ![]() Børnefribamse |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

bamsen