Se indlæg|
Stickman Weekly
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 20/05-2012 14:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Mama Noi Check Inn 99: ![]() "The original 24 shareholders, mainly Danish businessmen, operated Checkinn as their own club, remaining low profile, and with a hole in the wall almost non-descript entrance it was a true word of mouth bar. The days Mama Noi refers to were fun times, according to Bangkok old hands, where many raucous parties were held and much revelry took place. One of the many Danish owners was a young 17-year old man contracting to the US Military running ammunition barges up the Mekong during the Vietnam war. It was a job considered too dangerous for US personnel. Having lost many contractor friends due to hostile action, he then became an underwater UXB diver clearing booby traps and unexploded or discarded ordinance. He arrived in Bangkok a very wealthy teenager and set up the first live sex show in Patpong. He is still in the underwater and marine safety business. Another previous owner was a Danish air force fighter pilot and subsequent commercial airline pilot - and both are still customers. Both he, Mama Noi and Checkinn feature in a thriller / spy novel Lethal Legacy soon to be published by Allen Mehew based on true actions." http://www.stickm...ma-Noi.htm Redigeret af Pescator d. 20/05-2012 14:28 ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/05-2012 16:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hvorfor ikke sætte den ind under Stickman ugentlig klumme i sted for end at lave en ny tråd
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 21/05-2012 17:20
|
|
Jeg ku´ ikke finde den! Var lidt halvfuld, og så tænkte jeg: Lav en ny tråd, start på en frisk, du fik jo tit nogle over nakken ovre i den gamle tråd, fordi du videreførte traditionen fra en vis person som ikke er her længere..
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/05-2012 17:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg synes, da Stick skulle skrive en tråd omkring da Soi Dogs. Saml hele banden og bring dem til Samut Prakarn. Der ligger et etablissement der, der vil tage imod dem med kyshånd. Everybody wins ![]() |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 21/05-2012 17:31
|
|
Ah, "them Soi Dogs" vuf-vuf! Gad vide hvordan det går med ham den gale flaskekaster fra 16. etage i Bangkok? Han er vel forhåbentlig på permanent ophold i Risskov nu, mon ikke?
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/05-2012 17:34
|
|
Yes, straight jacket og præfrontal lobotomi. He should be okay now ![]() |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 21/05-2012 17:41
|
|
Yep, han er i kærlige og omsorgsfulde omgivelser!![]()
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/05-2012 17:45
|
|
I det mindste havde han en indianer of the local orientation, who made things right for him ![]() |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 21/05-2012 20:57
|
|
Yep Rin, never will forget him...![]() Chief Bromden: Mac... they said you escaped. I knew you wouldn't leave without me. I was waiting for you. Now we can make it, Mac; I feel big as a damn mountain. [he suddenly sees the lobotomy scars] Chief Bromden: Oh, no... Chief Bromden: [embracing McMurphy] I'm not goin' without you, Mac. I wouldn't leave you this way... You're coming with me. Chief Bromden: [laying him down] Let's go.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/05-2012 05:52
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Saa roeg denne traad helt af sporet. Men historien om Mama Noi er ren nostalgi, naar man gaar tilbage i tiden hvor "99" laa paa Silom Road sammen med den naerliggende bar "Silver Star". Bar pigerne var dengang iklaedt flotte selskabskjoler. Det var isaer ikke amerikanere der kom der. Amerikanerne havde deres eget ude paa Petchburi Dad Mai (en lang vej kun bestaaende af hoteller, barer og vaskehuse). CheckInn 99 er absolut et besoeg vaerd ikke mindst paa grund af musikken og de tre filippinske sangere. Jeg har kendt Mama Noi i en del aar efterhaanden. Saa hvis i skulle komme der inviter hende paa en lady drink og faa en snak. Mvh |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 22/05-2012 09:07
|
|
Ja, der gik da helt cuckoo i den, godt du bragte os tilbage hugoboerge, tak! Du husker den tid i Bangkok? Det ville jeg gerne ha´ oplevet, der var helt sikkert mere stil over det dengang. Interessant hvad Stick oplyser med de danske "shareholders" og den unge mand der sejlede krudt og kugler på Mekong floden. Hvem mon han var/er? ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/05-2012 09:29
|
Pescator skrev: Ja, der gik da helt cuckoo i den, godt du bragte os tilbage hugoboerge, tak! Du husker den tid i Bangkok? Det ville jeg gerne ha´ oplevet, der var helt sikkert mere stil over det dengang. Interessant hvad Stick oplyser med de danske "shareholders" og den unge mand der sejlede krudt og kugler på Mekong floden. Hvem mon han var/er? Jeg tror godt jeg ved hvem vedkommende er og det er der sikkert ogsaa mange andre medlemmer her som ved. Men kan ikke naevne navne hvis det viser sig at vaere forkert. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 22/05-2012 09:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
hugoboerge skrev: Pescator skrev: Ja, der gik da helt cuckoo i den, godt du bragte os tilbage hugoboerge, tak! Du husker den tid i Bangkok? Det ville jeg gerne ha´ oplevet, der var helt sikkert mere stil over det dengang. Interessant hvad Stick oplyser med de danske "shareholders" og den unge mand der sejlede krudt og kugler på Mekong floden. Hvem mon han var/er? Jeg tror godt jeg ved hvem vedkommende er og det er der sikkert ogsaa mange andre medlemmer her som ved. Men kan ikke naevne navne hvis det viser sig at vaere forkert. Prøv at spørge chris70, han har også sejlet "krudt og kugler" på Mekong for amerikanerne, og ved en masse interessant om den tid. |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 22/05-2012 10:01
|
|
Ja, jeg er heller ikke sikker, men mon ikke disse to links kan hjælpe lidt? http://www.billed...ngkok.aspx "Jørgen Lundbæk startede sin karriere som marine dykker under Vietnamkrigen og står bag hele Mermaidkoncernen, der omfatter offshore havne, maritime virksomheder samt hoteller." (Utroligt at man skal rette stavefejl i en artikel fra BB, elendig kulørt pamflet) http://www.scanda...un_code=dk ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/05-2012 10:57
|
Pescator skrev: Ja, jeg er heller ikke sikker, men mon ikke disse to links kan hjælpe lidt? http://www.billed...ngkok.aspx "Jørgen Lundbæk startede sin karriere som marine dykker under Vietnamkrigen og står bag hele Mermaidkoncernen, der omfatter offshore havne, maritime virksomheder samt hoteller." (Utroligt at man skal rette stavefejl i en artikel fra BB, elendig kulørt pamflet) http://www.scanda...un_code=dk http://www.pattay...ns.htm#hd3 |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/05-2012 11:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jo, det er skam Jørgen Lundbæk der er tale om. Han virker noget overstadig, han er jo nærmest ved at give Prins Henry en flyvende japaner. ![]() Ser ud til at vejen til succes, millionerne, riddertitler, prinse og kendis bekendtskaber for danske byggematadorer, entreprenører og journalister i Pattaya , mere reglen end undtagelsen går via lyssky forretninger og skumle baglokaler med live sexshow. Er der nogen der har set den røde tråd der går igennem det hele ? , lige fra Copenhagen bar til Mama Lucy's narkobule i Soi Saen Suk One of the many Danish owners was a young 17-year old man contracting to the US Military running ammunition barges up the Mekong during the Vietnam war. It was a job considered too dangerous for US personnel. Having lost many contractor friends due to hostile action, he then became an underwater UXB diver clearing booby traps and unexploded or discarded ordinance. He arrived in Bangkok a very wealthy teenager and set up the first live sex show in Patpong. He is still in the underwater (world ? ) and marine safety business. |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 22/05-2012 21:39
|
|
Ja, det var nok fede tider dengang hvor USA uhæmmet sprøjtede både "Agent Orange" og USD kapital ud over Syd Ost Asien, især Thailand, som jo lagde baser og babser til krigsførelsen, samt havde deres eget hyr med kommunister der blev jaget ud i junglen. Nå, men det ragede vel ikke driftige unge typer som Lundbaek, jeg vil tro der var knald på adrenalinen konstant og hele tiden, og så sku´ der selvfølgelig slappes af i Bangkok af og til, i kvindeligt selskab forståes, det har "mercenaries" gjort til alle tider.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.