Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hjælp søges vedr. legalisering
|
|
| ghj |
Lagt på d. 31/05-2012 11:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej hjælp søges, jeg har i oktober 2011 sendet papir til Thailand for at blive Legaliseret med hjælp af et frima som hedder Piro Consulting, jeg har flere gange både på mail og telefonisk rykket for hvornår jeg fik papiren tilbage, da PIRO har haft dem længe nu, jeg har de seneste 3 uger forgæves prøvet at ringe til Dem, mit spørsmål er så, er han gået konkurs eller er han en svindler??????, og kan familigen BARE lave nye papire igen????? håber på nolge gode svar MVH Gert Haue MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 31/05-2012 12:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
ghj skrev: Hej hjælp søges, jeg har i oktober 2011 sendet papir til Thailand for at blive Legaliseret med hjælp af et frima som hedder Piro Consulting, jeg har flere gange både på mail og telefonisk rykket for hvornår jeg fik papiren tilbage, da PIRO har haft dem længe nu, jeg har de seneste 3 uger forgæves prøvet at ringe til Dem, mit spørsmål er så, er han gået konkurs eller er han en svindler??????, og kan familigen BARE lave nye papire igen????? håber på nolge gode svar MVH Gert Haue PIRO Consulting. Prøv at sende en PB til Robert Kronborg mener det er hans firma. Han er dagligt på denne side. Så mon ikke han lader høre fra sig meget snart? ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 31/05-2012 12:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
ghj skrev: Hej hjælp søges, jeg har i oktober 2011 sendet papir til Thailand for at blive Legaliseret med hjælp af et frima som hedder Piro Consulting, jeg har flere gange både på mail og telefonisk rykket for hvornår jeg fik papiren tilbage, da PIRO har haft dem længe nu, jeg har de seneste 3 uger forgæves prøvet at ringe til Dem, mit spørsmål er så, er han gået konkurs eller er han en svindler??????, og kan familigen BARE lave nye papire igen????? håber på nolge gode svar MVH Gert Haue Du skal da bare sende ham en besked her( pb ) ![]() |
|
|
|
| ghj |
Lagt på d. 31/05-2012 13:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
at sende ham en besked herind har jeg prøvet, ingen svar
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 31/05-2012 13:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
hmm godt så ved man da det hvis nogen spørger
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 31/05-2012 14:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Prøv du bare at sende en mere. Der må være sket en eller anden misforståelse. Robert plejer være en person man kan stole på ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 31/05-2012 14:10
|
|
Jeg ville ringe til ham:Kontakt Al indledende kontakt bør ske via kontoret i Bangkok (hovedkontoret). PIRO Consulting Group 69/52 Coco House Soi Phatumwan Resort Phayathai Road, Rajthevee Bangkok 10400 Thailand Telefon: +66 814 062 854 / +66 814 140 854 (mandag til fredag kl. 10.00-17.00) Mobil: +66 827 889 048 (thaitalende uden for åbningstid, men ikke dansk- & engelsktalende) Mobil: +66 805 505 586 (Robert Kronberg / dansk) Skype: robertkronberg (Robert Kronberg / dansk) Admin: +66 2254 5765 Fax: +66 2254 5766 Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 31/05-2012 15:54
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
keniko skrev: Jeg ville ringe til ham:Kontakt Al indledende kontakt bør ske via kontoret i Bangkok (hovedkontoret). PIRO Consulting Group 69/52 Coco House Soi Phatumwan Resort Phayathai Road, Rajthevee Bangkok 10400 Thailand Telefon: +66 814 062 854 / +66 814 140 854 (mandag til fredag kl. 10.00-17.00) Mobil: +66 827 889 048 (thaitalende uden for åbningstid, men ikke dansk- & engelsktalende) Mobil: +66 805 505 586 (Robert Kronberg / dansk) Skype: robertkronberg (Robert Kronberg / dansk) Admin: +66 2254 5765 Fax: +66 2254 5766 Mvh K. Hvorfor ofre penge paa telefon samtaler naar manden har en e-mail adresse ? Nu er der gaaet saadan ca. 8 maaneder siden papirerne er afsendt, det kan jo vaere at han ikke har modtaget dem ? |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 31/05-2012 16:04
|
|
hugoboerge skrev: keniko skrev: Jeg ville ringe til ham:Kontakt Al indledende kontakt bør ske via kontoret i Bangkok (hovedkontoret). PIRO Consulting Group 69/52 Coco House Soi Phatumwan Resort Phayathai Road, Rajthevee Bangkok 10400 Thailand Telefon: +66 814 062 854 / +66 814 140 854 (mandag til fredag kl. 10.00-17.00) Mobil: +66 827 889 048 (thaitalende uden for åbningstid, men ikke dansk- & engelsktalende) Mobil: +66 805 505 586 (Robert Kronberg / dansk) Skype: robertkronberg (Robert Kronberg / dansk) Admin: +66 2254 5765 Fax: +66 2254 5766 Mvh K. Hvorfor ofre penge paa telefon samtaler naar manden har en e-mail adresse ? Nu er der gaaet saadan ca. 8 maaneder siden papirerne er afsendt, det kan jo vaere at han ikke har modtaget dem ? Robert reagerer åbenbart ikke på en email. Og jeg formoder, at man kan ringe billig til Thailand! (Ringer vel til kæresten af og til!!). Så derfor ville jeg ringe. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 31/05-2012 16:30
|
keniko skrev: hugoboerge skrev: keniko skrev: Jeg ville ringe til ham:Kontakt Al indledende kontakt bør ske via kontoret i Bangkok (hovedkontoret). PIRO Consulting Group 69/52 Coco House Soi Phatumwan Resort Phayathai Road, Rajthevee Bangkok 10400 Thailand Telefon: +66 814 062 854 / +66 814 140 854 (mandag til fredag kl. 10.00-17.00) Mobil: +66 827 889 048 (thaitalende uden for åbningstid, men ikke dansk- & engelsktalende) Mobil: +66 805 505 586 (Robert Kronberg / dansk) Skype: robertkronberg (Robert Kronberg / dansk) Admin: +66 2254 5765 Fax: +66 2254 5766 Mvh K. Hvorfor ofre penge paa telefon samtaler naar manden har en e-mail adresse ? Nu er der gaaet saadan ca. 8 maaneder siden papirerne er afsendt, det kan jo vaere at han ikke har modtaget dem ? Robert reagerer åbenbart ikke på en email. Og jeg formoder, at man kan ringe billig til Thailand! (Ringer vel til kæresten af og til!!). Så derfor ville jeg ringe. K. Hvordan kan man koere en forretning hvis man ikke reagerer paa de e-mails man modtager ? Eller ogsaa koerer hans forretning utrolig godt ? |
|
|
|
| km |
Lagt på d. 31/05-2012 16:58
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Det var da mærkeligt?! Jeg sendte ham (via hans firma) en e-mail for ½ år siden (ang. visum)... Så vidt jeg kan huske fik jeg en høflig og oplysende mail tilbage i lobet af kort tid (1 dag eller 2). Prøv at sende en ny e-mail, eller ring til Thailand (det kan gøres for få øre per minute), for ½ år er ALT for lang tid. Noget må vøre gået galt. |
|
|
|
| Mingomango |
Lagt på d. 01/06-2012 17:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
Jeg bruger også Robert (PIRO), og kan kun sige at jeg er glad for hans hjælp, og hurtige svar!!!! senest da jeg pr. mail forespurgte om han ville ringe til min hustru, og få afklaret en speciel situiation hun var kommet i..... ingen prblemmer der, og hurtigt svar retur til mig ![]() Men venlig hilsen Flemming A. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/06-2012 19:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
ghj skrev: Hej hjælp søges, jeg har i oktober 2011 sendet papir til Thailand for at blive Legaliseret med hjælp af et frima som hedder Piro Consulting, jeg har flere gange både på mail og telefonisk rykket for hvornår jeg fik papiren tilbage, da PIRO har haft dem længe nu, jeg har de seneste 3 uger forgæves prøvet at ringe til Dem, mit spørsmål er så, er han gået konkurs eller er han en svindler??????, og kan familigen BARE lave nye papire igen????? håber på nolge gode svar MVH Gert Haue Har prøvet noget ligende det var bare ØV, men kostet mig kun små 3000 kr ,nok billigt sluppet???:
Redigeret af kylling d. 01/06-2012 19:42 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/06-2012 21:59
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Gert, Du skal ikke lave nye papirer igen, da vi jo har dem her, og ja, vi har haft noget gennemtræk af personale, og derfor kan det være vanskeligt at komme igennem på telefonerne i visse perioder. Hvis vi var gået konkurs, så ville jeg i det mindste sende dig originalpapirerne. Det koster vel blot 200 baht. Det ville jeg nok kunne klare. Du har fået en email, men herefter vil jeg ikke kommenterer yderligere i denne tråd. Jeg har tidligere været i rejsebranchen, og her klagede folk over regnvejr (dette er ikke en hentydning til dig, men måske til andre). Til alle andre, så er jeg snart blevet bedre til at indsætte et link til vor forretningsbetingelser i mine emails. Hilsen, Robert ghj skrev:
Hej hjælp søges, jeg har i oktober 2011 sendet papir til Thailand for at blive Legaliseret med hjælp af et frima som hedder Piro Consulting, jeg har flere gange både på mail og telefonisk rykket for hvornår jeg fik papiren tilbage, da PIRO har haft dem længe nu, jeg har de seneste 3 uger forgæves prøvet at ringe til Dem, mit spørsmål er så, er han gået konkurs eller er han en svindler??????, og kan familigen BARE lave nye papire igen????? håber på nolge gode svar MVH Gert Haue Redigeret af Robert Kronberg d. 01/06-2012 22:13 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/06-2012 22:56
|
Vi har i denne uge videreudbetalt over 100.000 baht blot til kærester af danskere, men havde vi været svindlere, så havde jeg da beholdt pengene selv. Det ville blive til 400.000 baht per måned + det løse, bare på det danske marked. En af disse kunder er her på DTW (om end måske ikke så aktiv), hvor kæresten fik overført 47.000 baht. I dag blev der udbetalt ca. 45.000 til en anden kvinde med en dansk kæreste. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/06-2012 23:18
|
Glemte at påpege, at hende, som fik udbetalt 45.000 baht i dag, måtte sidde i tre timer, hvilket er helt og absolut uacceptabelt, før det gik i orden. Men ja, indrømmer gerne mine fejl. Men hun fik sit visum og sin billet, så jeg tror, at hun er glad. Sådan så hun i al fald ud, da hun gik, mens jeg var i gang med skemaet på 26 sider for en au pair for en anden kunde, som måtte vente 30 minutter, før vi kunne gå i gang. Hilsen, Robert Robert Kronberg skrev:
Vi har i denne uge videreudbetalt over 100.000 baht blot til kærester af danskere, men havde vi været svindlere, så havde jeg da beholdt pengene selv. Det ville blive til 400.000 baht per måned + det løse, bare på det danske marked. En af disse kunder er her på DTW (om end måske ikke så aktiv), hvor kæresten fik overført 47.000 baht. I dag blev der udbetalt ca. 45.000 til en anden kvinde med en dansk kæreste. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
|
Lagt på d. 02/06-2012 00:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hmm.. 7 måneders sagsbehandlingstid er jo vanvittigt ! men hvad sker der lige her, med de sidste par indlæg ? Er det en reklame ? En forsvarstale ? Drives der bankvirksomhed ? .. eller noget helt andet ? Man bliver jo helt forvirret ! ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/06-2012 00:42
|
Hej Brumbassen, Okay, jeg lukker ned nu. På baggrund af dit indlæg, så forholder jeg mig nu til kun forretningsbetingelserne. Så må I internt tale om, hvordan I vil fordele omkostningerne. Hilsen, Robert Brumbassen skrev:
Hmm.. 7 måneders sagsbehandlingstid er jo vanvittigt ! men hvad sker der lige her, med de sidste par indlæg ? Er det en reklame ? En forsvarstale ? Drives der bankvirksomhed ? .. eller noget helt andet ? Man bliver jo helt forvirret ! ![]() Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
|
Lagt på d. 02/06-2012 01:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Robert Kronberg skrev: Hej Brumbassen, Okay, jeg lukker ned nu. På baggrund af dit indlæg, så forholder jeg mig nu til kun forretningsbetingelserne. Så må I internt tale om, hvordan I vil fordele omkostningerne. Hilsen, Robert Brumbassen skrev: Hmm.. 7 måneders sagsbehandlingstid er jo vanvittigt ! men hvad sker der lige her, med de sidste par indlæg ? Er det en reklame ? En forsvarstale ? Drives der bankvirksomhed ? .. eller noget helt andet ? Man bliver jo helt forvirret ! ![]() Hej Robert Kan se at du har været oppe hele natten - Tror du trænger til at få sovet ud - Få nogle timer på øjet og vend tilbage når du er udhvilet. m.v.h. Per |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 02/06-2012 15:35
|
Robert Kronberg skrev: Vi har i denne uge videreudbetalt over 100.000 baht blot til kærester af danskere, men havde vi været svindlere, så havde jeg da beholdt pengene selv. Det ville blive til 400.000 baht per måned + det løse, bare på det danske marked. En af disse kunder er her på DTW (om end måske ikke så aktiv), hvor kæresten fik overført 47.000 baht. I dag blev der udbetalt ca. 45.000 til en anden kvinde med en dansk kæreste. Hilsen, Robert Og hvad saa ? Der er en kunde som nu har ventet i 7 maaneder og hvad kan ovenstaaende bruges til ? |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

hmm godt så ved man da det hvis nogen spørger
Jeg ville ringe til ham: