Se indlæg|
klm til Thailand
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 17/06-2012 13:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
Vi skal flyve med KLM fra Billund over Amsterdam, så er det jeg gerne vil spørge om nogen ved hvor man lander i Schipol og hvilken gate man skal videre fra. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 17/06-2012 17:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Tror det bliver svært at få konkret besked før end i forbindelse med flyvningen, da der hele tiden er ændringer. Taget fra deres hjemmeside (stil spørgsmål): Which gate does my flight depart from? The gate of your flight may be subject to changes until shortly before the flight departs. The information you receive after you have checked in for your flight will usually be correct; however, there are rare cases in which the gate of your flight may be changed at the last minute. God tur. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/06-2012 17:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
alkenbo skrev: Vi skal flyve med KLM fra Billund over Amsterdam, så er det jeg gerne vil spørge om nogen ved hvor man lander i Schipol og hvilken gate man skal videre fra. Hej alkenbo Jeg tror, at dit spørgsmål er umuligt at svare på - Både mht. ankomst /afgang gates i Amsterdam. Det kommer an på parkeringssituationen pågældende dato. Which gate does my flight depart from? The gate of your flight may be subject to changes until shortly before the flight departs. The information you receive after you have checked in for your flight will usually be correct; however, there are rare cases in which the gate of your flight may be changed at the last minute. Her er f.eks. afgangsgates 16/06 - 17/06 - 18/06 for KL0875 AMS-BKK Schema....................Destination ........Flight no.......Departed ....Hall.....Desk.......Gate Sat 16 Jun 17:50......Bangkok ............KL 0875........17:39............2......11-14.......E17 Schema....................Destination ........Flight no........Actual ....... Hall.....Desk.......Gate Sun 17 Jun 17:50 ....Bangkok ............KL 0875 ........17:50 ..........2......11-14 ......F04 Schema................... Destination ........Flight no. ......Actual.........Hall.....Desk.......Gate Mon 18 Jun 17:50.....Bangkok ............KL 0875.........17:50..........2.......11-14 ......E20 http://www.schiph...rtures.htm Edit: Kan se at AL 48 også har svaret. To sjæle, een tanke AL 48 ![]() Go' fodboldkamp til alle Dansk Thai Website brugere. [img]http://planetsmilies.net/sport-soccer-smiley-20.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af d. 17/06-2012 17:53 |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 17/06-2012 17:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
alkenbo skrev: Vi skal flyve med KLM fra Billund over Amsterdam, så er det jeg gerne vil spørge om nogen ved hvor man lander i Schipol og hvilken gate man skal videre fra. Så lige at PR52 havde lagt siden ind. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/06-2012 18:07
|
|
AL 48 skrev: alkenbo skrev: Vi skal flyve med KLM fra Billund over Amsterdam, så er det jeg gerne vil spørge om nogen ved hvor man lander i Schipol og hvilken gate man skal videre fra. Så lige at PR52 havde lagt siden ind. @ AL 48: Ja, dér overhalede jeg lige dig indenom
Redigeret af d. 17/06-2012 18:12 |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 17/06-2012 20:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
alkenbo skrev: Vi skal flyve med KLM fra Billund over Amsterdam, så er det jeg gerne vil spørge om nogen ved hvor man lander i Schipol og hvilken gate man skal videre fra. De gange jeg har har rejst den vej har vi altid landet på den samme terminal og fløjet fra den samme,det er de 2 terminaler der ligger længst fra hinanden.Har prøvet med 50minutters tranfertid ja så har man fanme travl.Bygningen ligner lidt et V hvor du lander øverst til højre og skal til øverst til venstre.Men nem og overskulig lufthavn i Swirpol. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/06-2012 20:58
|
|
jh skrev: alkenbo skrev: Vi skal flyve med KLM fra Billund over Amsterdam, så er det jeg gerne vil spørge om nogen ved hvor man lander i Schipol og hvilken gate man skal videre fra. De gange jeg har har rejst den vej har vi altid landet på den samme terminal og fløjet fra den samme,det er de 2 terminaler der ligger længst fra hinanden.Har prøvet med 50minutters tranfertid ja så har man fanme travl.Bygningen ligner lidt et V hvor du lander øverst til højre og skal til øverst til venstre.Men nem og overskulig lufthavn i Swirpol. Jamen, så må vi hellere få uploaded et 'Schiphol' kort, så 'alkenbo' ikke farer vild ![]() (klik på foto for større billede) http://mappery.co...chipol-Map Redigeret af d. 17/06-2012 21:06 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 17/06-2012 22:09
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Man skal vel fra Schnengen til Ikke-schengen som i alle andre lufthavne i Europa? Altså en ny pas- og sikkerhedskontrol?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 17/06-2012 22:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
natty skrev: Man skal vel fra Schnengen til Ikke-schengen som i alle andre lufthavne i Europa? Altså en ny pas- og sikkerhedskontrol? jeps |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.