Se indlæg
 Udskriv debat
Registreret partnerskab mand/mand
dkjohnt
aarrrrgggggggg - her må jeg melde passShock

isaan
der er jo ikke nogen grund til at skrive andet da det er mest naturligt at en mand foretrækker en kvindeWinkSmile , inkl. mig selv Grin

vh.isaanShock

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
dkjohnt
Jeg ville da gerne hjælpe hvis jeg kunne, men kan ikke. Det er da pænt at skrive som jeg har gjort frem for slet ikke at skrive noget.
Hvad ville du føle hvis ingen overhovedet skrev noget::::::::
Har jeg ret?

surin
en hver sin lyst bare jeg bliver fri men jeg har faktisk mødt en del katay som er familie sámmenført med en dansk mand

Davser
Ja der er flere katoier som er blevet familiesamført her i dk
så bare mas på,og søg om det.
Hvordan det er i thailand har jeg ingen anelse om,da jeg aldrig har tænkt over at spørge andre
rejsebamsen

Healer
Pfft Har været i Thailand igen - og blev "forlovet" med min fyr dernede dennegang. Vi fik bundet en masse snore rundt om håndleddet af hans familie, specielt de helt gamle familiemedlemmr (kvinder). Mens snorene blev bundet skulle den anden holde på min albue, og da han fik bånd på skulle jeg holde på hans albue.
Fik aldrig fortalt historikken bag denne tradition, som jeg i øvrigt synes var meget smuk. Nogen der kan hjælpe?

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
falang yao
isaan skrev:
at en mand foretrækker en kvindeWinkSmile , inkl. mig selv Grin
Shock Shock
vh.isaanShock

Altså , Jeg havde ellers altid troede at det var en mand der gemte sig bag pseudonymen ISAAN. LOL.Grin Grin

M.v.h., M. Rasmussen Cool

P.S. : Undskyld ISAAN, jeg kunne ikke lade være, jeg håber at du kan tåle en JOKE.
Redigeret af falang yao d. 05/01-2005 10:44
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

bahtman
da jeg blev gift med min kone i nordthailand var det med samme tratition, alle de gamle biner snore rundt om h:aa-lndleddet p:aa-l jer,
for at bringe jer held og lykke.
tilsidst klippes snorene over og i skal beholde snorrene om jeres
h:aa-lndled natten over. derefter kan i gemme snorene i fx en ramme og fremvise dem som et billede.

men lige for at sl:aa-l det fast, en mand kan ikke gifte sig med en mand i thailand, ligesom en kvinde heller ikke kan gifte sig med en kvinde i lovlige forstand. i kan ikke f:aa-l papire fra ampur.

men et bryllup kan man jo altid havde Grin

Novicen
Hej Mand46Valby

Snorene om håndleddet?

Jeg er selv netop blevet gift 2 gange i Thailand...Shock
Dene ene gang var på thai. Hos min kone betyder snorene, at familien accepterer ægteskabet, at det skal vare "evigt", og at man ønsker parret held og lykke i fremtiden...

Vores snore skulle sidde i 7 dage. Så skulle de BIDES over, på nær 2, som skal sidde til de selv knækker. De sidste symboliserer hendes far og mor... ALLE snore skal gemmes!

Vise steder er det kun voksne, der må binde snorene på. I vores tilfælde fik børnene også lov...Grin

Der findes et website: [url]www.learningthai.com[/url]
Her kan du få svar på mange spørgsmål om thaier og Thailand.

venlig hilsen
Novicen

surin
ja der er stor foreskel hos os skulle snorene sidde mindst 3 dage men 7 dage var ekstra heldigt men der var intet med at bide eller gemme to snore

Spring til debat: