Se indlæg|
Kirkelig velsignelse i thailand ???
|
|
| Marianne Nielsen |
Lagt på d. 15/12-2005 14:57
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Hej alle sammen Min kæreste og jeg ønsker at blive gift i Thailand. Det kan ikke lade sig gøre, og vi gifter os for papirenes skyld på rådhuset i DK. MEN vi ville så gerne have en form for velsignelse i thailand, men kan ikke finde ud af, om det kan lade sig gøre ??? Enten af en dansk præst .. muligvis udstationeret ! Eller en anden form for velsignelse, af en præst ? Vi vil inviterer vores familie med, og det er ikke et rigtigt "bryllup" uden en velsignelse på dagen Håber der er nogen der kan hjælpe Med venlig hilsen Marianne og Torben |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 16/12-2005 04:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg skal forsoege at finde ud af det, jeg ved at der er kirker i Thailand og et par af mine bekendte blev viet i Thailand. Har i haft kontakt til den Den soemands kirke? Jeg mener at de har en i Thailand. Jeg tjekker det ud i naeste uge! og saa foroevrigt et stort tillykke til jer begge! Hilsen Jorn “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 16/12-2005 12:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg takker for informatioen! ![]() Jeg kender ikke saa meget til kirker, jeg ved bare at de findes ![]() Til Marianne og Torben, Jeg haaber at Kronberg TH, har loest opgaven? I saa tilfaelde, saa lad lige et ord falde! ![]() “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
|
| Marianne Nielsen |
Lagt på d. 17/12-2005 10:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Der er røget småsten i maskinen, og det ønskede bryllup/velsignelse i thailand, bliver nu afholdt i DK. Det ene hold forældre kan ikke tage med af heldbredsmessige årsager, og for ikke at snyde dem helt, må vi gifte os her, og tager så afsted med alle gæsterne samme aften til thailand ! Tusind tak for de mange indlæg, og alt den hjælp vi har fået Men som det ser ud, må vi undvære serimonien i Thailand. Med venlig hilsen Marianne og Torben |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.