Se indlæg|
13 hurt, 1 killed in bus crash, driver fled ...
|
|
| Boes |
Lagt på d. 20/07-2012 12:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Vidner sagde at chaufføren var bevidstløs før ulykken, men friskede åbenbart til og kunne stikke af ... Som de altid plejer at gøre.. Der plejer jo aldrig at være nogen opføljning i pressen, men man må jo håbe at han havde fået den lovpligtige hviletid og at alko- og drugtesterne var negative... Håber de finder svinet og han får hvad han fortjener og at bus selskabet får læst lektien højt. http://www.bangko...-bus-crash 13 hurt, 1 killed in bus crash Published: 20/07/2012 at 12:02 PM Online news: A bus overturned on the Asian Highway in Phatthalung's Khao Saichon district on Friday morning, police said. Thirteen people were injured and an unidentified woman was killed in the accident. The bus driver fled the scene. Witnesses told police that the driver appeared unconscious just before the accident. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 20/07-2012 14:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Boes skrev: Vidner sagde at chaufføren var bevidstløs før ulykken, men friskede åbenbart til og kunne stikke af ... Som de altid plejer at gøre.. Der plejer jo aldrig at være nogen opføljning i pressen, men man må jo håbe at han havde fået den lovpligtige hviletid og at alko- og drugtesterne var negative... Håber de finder svinet og han får hvad han fortjener og at bus selskabet får læst lektien højt. http://www.bangko...-bus-crash 13 hurt, 1 killed in bus crash Published: 20/07/2012 at 12:02 PM Online news: A bus overturned on the Asian Highway in Phatthalung's Khao Saichon district on Friday morning, police said. Thirteen people were injured and an unidentified woman was killed in the accident. The bus driver fled the scene. Witnesses told police that the driver appeared unconscious just before the accident. Ja sådan et svin.... Har prøvet det i en taxa fra lufthavnen til morthit busstation, jeg sad foran, konen og datteren bagi, jeg knallede ham sådan en at han nær var røget ud af sideruden og skreg ham lige ind i fjæset, så han den dag idag må være hørerskadet! Jeg forlangte at han stoppede med det samme, på motorvejen..... ikke så smart mente konen, for hvordan skulle vi komme vidre med al vores bagage.... hun fik sin vilje, som sædvanligt og jeg tror lige at chaufføren fik genopfrisket historien om HC Andersens "Fyrtøjet" ind i sit dumme hoved, for resten af turen havde han lige så store øjne som thekopper!!! Så han fik ikke sovet mere på den tur!! Så jeg er ikke så vild med at kører hverken med taxa, minibus eller bus, man aner jo ikke hvad de har røget, drukket eller sniffet de sidste timer inden de skal ud på tur, så allerhelst vil jeg flyve eller kører lufthavnsbus til Phitsanulok! Det er jo ikke så få ullykker man ser på vejen! Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 20/07-2012 15:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Ja jeg er sgu også glad for vi selv har bil, og min kone er en erfaren chauffør, men jeg har da også prøvet at køre adskellige busser -taxaer -tuk tuker osv, og må give jer ret! de kører som død og helleved, og ofte i en kombination af lao-khaow, røg- eller andet. hmm ja det er med livet som indsats![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 20/07-2012 16:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jeg fik problemet helt ind under huden i 2004 efter et visarun til Penang. Vel tilbage i Hadyai fandtes ingen minivan videre den aften til Ao Nang. Jeg insisterede i min uvidenhed, da jeg jo havde en billet som sagde afgang kl. blabla. og havde ikke lyst at blive i Hadyai. En driver vaklede frem fra mørket og forklarede at det skulle han nok fixe for de allerede betalte 250 Bath... Efter 5 km tvang jeg ham ind på en tankstation og tvang ham konsumere 4 M150. Jeg var den eneste passager. Efter måske 40 km bad jeg ham om at stoppe. Vi var da i midten af uendelige olipalmeplantager og han havde været "bevidstløs" op til flere gange. Jeg sagde, enten sover vi her eller også kører jeg. Efter lidt vage protester gik han med på at jeg kørte. Det gik helt fint indtil Klong Thom , lidt udenfor Krabi Town. Boys In Brown , BIB.erne stoppede al trafik, checkede kørekort. forsikringer, licencer. Til alt held var køen så lang at jeg kunne vække min driver og bytte plads i førersædet ubemærket af BIB,erne Nå, hverken han eller bilens papirer var i orden, så det lagde 2 timer oveni rejsen og har sikkert kostet ham eller hans firma en formue - ved ej.. Lidt efter Krabi overtog jeg rattet igen , hjem til Ao Nang - helskindet Han overnattede hos en veninde i Ao Nang. ( Der er mange veninder i Ao Nang hvis man ved hvor )
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)