Se indlæg
 Udskriv debat
Lidt til latter musklerne.....
dkjohnt
Er der nogle der har lidt sjove episoder fra hverdagen????? ...så vi osse kan få rørt lattermusklerne her.

En af mine venner fortalte at een dag kom hans kone var startet på skole og een af de første dage kom hun ikke hjem til tiden fra skole. Og det var fordi hun ikke nåede bussen, så hun begyndte at gå hjemad. Hvergang bussen kom kørende løftede hun hånden ligesom for at stoppe den, men den fortsatte bare fodi hun ikke vidste at den kun stopper ved stoppestederne. Hun nåede at gå alle 5km hjem.

En anden fortalte mig at hans kone - stadig efter 2 år i Danmark, går ind af den forkerte bildør når de skal ud at køre. (venstre kørsel er stadig ikke vasket ud her)

Og spørgsmål jeg har fået?
Hvorfor propper min kone altid vasken med gryder, potter, tallerkner og glas så jeg ikke kan fylde kaffekanden med vand.

Hvorfor propper min kone vaskemaskinen med så meget tøj så den knapt kan hive det rundt. Har fortalt hende flere gange at det er for meget. ( det samme med opvaskemaskinen)

Min kone beder mig aflive vores hund pgr.a hundehår i huset ????Shock

Det kune være sjovt om andre har sjove ting at fortælle.

Davser
Ja min kone og en anden thaipige var med mig on en anden mand ude og køre vi skulle rundt i kbh og kigge på byen de var lige kommet til byen,
Så ned ved den lille havfrue viste jeg min kone og prøvede at forklare hun var meget populær,hendes veninde kunne jeg ikke se, hun sad ned ved vandkanten og rodede i vandet,og jeg gloede lidt da jeg så hun samlede muslinger og spurgte om hun maåtte tage dem med hjem,og ude i skoven så hun en masse svampe og nogle meget store og vill æde dem.selv om jeg er sikker på de ikke er særligt gode at æde
tourbamsen

surin
ja vasken og vaskemaskinen kende jeg alt til men min opvaskemaskine bliver kun brugt til at stille de alderrede vaskede ting i så de kan tørre
er der nogle af jer andre der har kunnet lære konen at benytte et viskestykke

Suk Rak Ning
Hej.

Da min sammenlever næsten lige var kommet til DK, før jeg kendte hende skulle hun med en bybus til en socialrådgiver der hedder Ingeborg her i Århus, hun spørge så nogle folk hvilken bus hun skulle med, men de forstod det sådan at hun skulle til Silkeborg, så der landede hun og måtte søge hjælp fra en tankstation så Ingeborg kunne hendte hende i Silkeborg..............Grin

Hilsen SukWink

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

dkjohnt
Ja, den havde jeg glemt. Det hele skal helst stables og så tørre af sig selv. Og gud nåde hjælpe hvis der er et minimum af sæberester på.
Man behøver faktisk ikke en bestik skuffe eller et skab til tallerkner. For det hele ligger altid til tørre.Grin Sjovt

christian-s
Det er jo rart at vide hvis man står for at skulle indrette nyt køkken Grin Masser' af tørreplads.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

dkjohnt
Thaier elsker jo at sludre....... så for lang tid siden hvor min x kone (thai) havde besøg af sin søster. Der bad jeg min kone om at slå græsplænen mens jeg tog på arbejde. Forklarede og viste hvordan man trækker plæneklipperen igang osv.
Da jeg kom hjem fra arbejde kiggede jeg lige til plænen, og den lignede en flot nyklippet golfbane.
Hvad jeg ikke vidste var at de uheldigvis ikke kunne starte plæneklipperen. Min kone og hendes søster havde så på deres knæ klippet hele plænen, (150m2) med en hækkesaks hver !!!!!!!!!Shock

Jeg fortalte at SÅ vigtig var det da heller ikke, men de havde da sludret og moret sig samtidig.
Jeg smiler stadig når jeg tænker tilbage på det. Det viser jo osse lidt om deres måde at være på. De er ligeglade med hvor lang tid det tager, bare det bliver gjort.

Brandt
Som tidligere nævnt køre jeg lidt Taxi.....jeg havde været ude at køre, og Nok havde ikke opdaget jeg var kommet hjem, og så ringede telefonen fra Taxi-centralen, (Nok troede det var mig der ringede), og tog telefonen, og sagde (Sawade tillak !).....stor måben i den anden ende....og bad om at tale med Heige!....Shock

Nok blev meget flov, og er nu meget mistænkelig hver gang telefonen ringer...og skal nu lige se om Taxi'en holder udenfor..(inden telefonen evt. bliver tagetSmile

Vi andre fik en sund latterGrin

Hilsen

Brandt
ไฮกี้ เจแบนร์

surin
det bringer tankerne tilbage til min ex-kone da hun i sin tid kom til danmark og gik ud i haven for at tilbede mit fuglehus/foderbrædt
hun troede det var et budhahus som de har i thailandGrinGrinGrin

Rasmus
Lige overfor svigerforældrenes hus, står der et lille rødt glaseret keramik bede tempel på en sølje.
En dag lage jeg nogle brødskorper derud, til stor forundring for de omkringboende. De spurgte mig om det var til Buddha. Nej ! Det er til fuglene svarede jeg. Senere fjernede svigermor dem ganske diskret. Men den gammele dame på vejen, gloede meget ondt på mig i en hel uge, og kom med underlige grynte lyde.
Rasmus

surin
hvad er så bedst at komme brødskorber i budha-huset eller at komme røgelse og sprut i fuglehuset ??GrinGrin

tintin
Kan noen forklare meg hvorfor Thaier holder en hånd for munnen når de bruker tannstikker, men piller seg i nesen i full offentlighet og med stort velbehag?
Mvh. Tintin

surin
eller som taxi chauføren der trykker hudorme mens han venter på grønt lys jeg har oplevet det flere gange i bangkokShockShock

jager
første gang min x ville lave kaffe til mig puttede hun både vand og bønner i beholderen, og skiftede filteret, så sad hun bare og ventede på at bønnerne skulle blive filtreret fra.

og så ville hun engang spare 100 kr. på vaskeriet så hun vaskede det hele i hånden og hængte det op i stuen uden at vride det, vores parket gulv stod i en flitsbue.

og dengang hun ville lue ud i blomster bedet, der røg alle stauderne, de var jo blomsteret færdigt.

og har i lige så mange problemer med at de er bange for spøgelser??

min sad engang 3 timer i en gård på vesterbro og ventede på jeg kom hjem, fordi der var mørkt på hovedtrappen.

jager

oleskyum
Min kone arbejder sammen med en dværg.( jeg ved nu hvad han hedder)

Da vi kørte hjem skulle hun fortælle noget han havde gjort på arbejdet
så hun sagde john? hvem er det ?ham det halve menneske.

ole

surin
ja bange for spøgelser på trods af mange år må jeg stadigvæk følge konen på toiletet og tilbage igen om aftenenGrin

falang yao
Hej Surin,
Hvornår vil du bygge badeværelse/toilet i huset for hende i stedet for "Dassen" i baghaven.GrinGrinGrinGrin

Undskyld Surin ,jeg kunne ikke lad være.

No hard feeling.

M.v.h., M.Rasmussen

surin
dasset i baghaven ? hun bruger da buskene GrinGrin
nej bare det at gå fra stuen ud i køkkenet når det er mørkt kan være farligt iflg hendeShockShock

Rasmus
Vores genbo i Thailand; er sød, rar og hjælpsom ældre mand. Hans barnebarn (en dejlig henrivende køn lille pige på ca.19 år) går på en højskole ikke langt fra landsbyen. Hun fik en dag en opgave af sin engelsk lære som hun bad om min hjælp til. Det var en opgave hvor hun skulle beskrive fænomenet - Elvis Presley. Hvilket min generation absolut ikke skulle have stører besværligheder med at beskrive eller genkalde sig. Hun fik efterfølgende meget anerkendelse af læreren for sin opgave, om end han selvsagt var noget mistænksom med hensyn til selve opgavens udførsel eller ophav. (!) Pigebarnets morfar (vores ældre genbo) var naturligvis efterfølgende meget stolt af barnebarnets flotte engelskkarakterer. Han insisterede på det kraftigste at gengælde min heroiske indsats i form af en ”vel tilberedt lokal inspirerede middag” hvilket jeg af høfligheds grunde naturligvis ikke kunne undslå mig.
Middagen bestod af syltede Guramier i chili lage, gratinerede med div. grønne blade af tvivlsom og udefineret oprindelse - samt ris. Til at skylle det hele ”herligheden” ned med, var der hjemmelavet ”Lawkave” i rigelige mængder eller hvad det nu var?.
Jeg forlod sent på aftenen middagsselskabet meget skyndsomt, med direkte kurs mod svigerforældrenes fáran lokum.(thi det var det nærmeste) Her havde jeg rig lejlighed til at side og tænkte på Elvis Presley, og genkalde mig hans dejlige musik.
Hilsen Rasmus

Davser
Har i oplevet en thaipige især i denne årstid kigge på træerne og undrer sig over at bladene falder af.
De tror at træerne er døde fordi bladene falder af
bamsen

Spring til debat: