Se indlæg|
Laseroperation
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 25/07-2012 20:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Hej. Er her nogen.som har erfaring med øjenlaseroperation i Thailand.? Priser,risiko m.m. På forhånd tak. |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 26/07-2012 07:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Jeg har en ven i Jomtien der fik en laser operation i øjnene for ca. et år siden, han havde en del bekendte der havde prøvet det med stor succes, men på ham hjalp det altså ikke en skid, men kostede 120,000 bht, så jeg tror det er som at spille i lotteriet. Tab eller vind med samme sind. |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 26/07-2012 08:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Jeg har ikke hørt om noget der har klaret det i Thailand. Men skal det være Laser ? jeg er lige bleven Opereret på begge øjne for grå stær i DK og det har hjulpet. Men jeg spurgte på Bangkok Pattaya hospital om Laser ? jeg troede det var det jeg skulde have. De sagde 200000 for laser ? men har i Thailand hørte priser ned til 15000. baht. Men jeg vil nu foretrække et godt hospis og betale lidt mere for det. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/07-2012 10:34
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 86 |
Der har for ikke så længe været en udsendelse på tv2 mener jeg. Det viste sig at det hele ikke er så lyserødt og ligetil som reklamerne på tv viser. Jeg har i mange år selv gerne ville have sådan en operation men har holdt mig tilbage da de ikke vil garantere at man ikke får brug for briller bagefter (og så smed man lige 30.000 kr. ud i lokummet) |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 26/07-2012 12:07
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hospitalet er godt men prisen kender jeg ikke. Du kan få den her. http://www.bumrun...6wodMR0AJA Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/07-2012 14:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 776 |
Pas på, siger jeg... Du har kun to øjne og jeg ville aldrig overlade mit syn, til penge fikserede læger eller hospitaler. Hvis, og jeg siger hvis, der opstår komplikationer, er der kun en ting du kan være helt sikker på og det er, at du skal hoste op med flere penge. Jeg ville til enhver tid få det lavet i Dk. Hvis problemer, er du meget bedre stillet end her i Thailand. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/07-2012 14:29
|
Web, hvorfor kan jeg ikke redigere i mit indlæg...? |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 26/07-2012 14:33
|
|
DK skrev: Pas på, siger jeg... Du har kun to øjne og jeg ville aldrig overlade mit syn, til penge fikserede læger eller hospitaler. Hvis, og jeg siger hvis, der opstår komplikationer, er der kun en ting du kan være helt sikker på og det er, at du skal hoste op med flere penge. Jeg ville til enhver tid få det lavet i Dk. Hvis problemer, er du meget bedre stillet end her i Thailand. Helt enig, man har kun to øjne og de kan ikke erstattes, eller repereres, et arm - skulder eller ben ja, men øjne har de sgu ikke fundet ud af endu. ![]() |
|
|
|
| PATINYA |
Lagt på d. 26/07-2012 14:34
|
|
Kan jeg heller ikke DK |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 26/07-2012 14:42
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
En fejl fra min side af. Fik desværre lige rørt en indstilling som gør at ingen kan redigere deres indlæg. Fejlen er naturligvis rettet nu. Jeg beklager. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/07-2012 15:08
|
Webmaster skrev: En fejl fra min side af. Fik desværre lige rørt en indstilling som gør at ingen kan redigere deres indlæg. Fejlen er naturligvis rettet nu. Jeg beklager. - Admin - Ok, men surt, at du gik du glip at de pæne ting, jeg ville ha' skrevet om dig ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/07-2012 17:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
DK skrev: Pas på, siger jeg... Du har kun to øjne og jeg ville aldrig overlade mit syn, til penge fikserede læger eller hospitaler. Hvis, og jeg siger hvis, der opstår komplikationer, er der kun en ting du kan være helt sikker på og det er, at du skal hoste op med flere penge. Jeg ville til enhver tid få det lavet i Dk. Hvis problemer, er du meget bedre stillet end her i Thailand. Så læger i Danmark går ikke op i deres indkomst? Hmm.... du har måske ret, men jeg tvivler nu på det. ![]() |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 26/07-2012 18:09
|
|
Tak allesammen for råd og svar. I har nu allesammen skræmt livet af mig, det var præcis de svar jeg frygtede! Så måske bliver jeg nødt til,at hoste op med de ca. 15.000 D.Kr. herhjemme ? |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 26/07-2012 18:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
thongsala skrev: Tak allesammen for råd og svar. I har nu allesammen skræmt livet af mig, det var præcis de svar jeg frygtede! Så måske bliver jeg nødt til,at hoste op med de ca. 15.000 D.Kr. herhjemme ? Ja gør det, det medvirker måske til at sætte gang i hjulene i Danevang... ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 26/07-2012 18:52
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Ud fra egne erfaringer vil jeg hverken anbefale det i Danmark eller Thailand. Fordi jeg havde er stor bygningsfejl, kunne jeg få gjort det "gratis". Jeg blev, af egen øjenlæge, anbefalet en af de bedste. Min øjenlæge er meget forsigtigt med at anbefale operationen. Nå men da alt kom til alt fik jeg ordnet begge øjne. og der er faktisk sket så lille ændring, at jeg ville føle mig snydt, hvis jeg selv havde betalt. Ikke nok med det, en morgen gned jeg mig i begge øjne. Jeg fik en kæmpe smerte i mit raske øje. Tog til min sædvanlige øjenlæge som derefter fulgte mig dag til dag. Min hornhinde i det raske øje var blevet mere "porøst", derfor var der komme en stor flænge i det. Efter et par dage steg trykket også inde i det raske øje. Jeg måtte dryppe med 2 forskellige øjendråber og en salve. Da jeg var stabiliseret, fortalte hun mig at det faktisk havde været, med hendes ord: ret voldsomt. Da jeg spurgte om det var pga. operationen, var hendes usagte svar: tjah, tjha bum bum. Jeg kan jo ikke sige det er 100% at operationen var årsag til at jeg ligepludselig havde fået en "porøs" hornhinde, men som sagt, hun afviste det ikke, og hun har efterfølgende frarådet flere bekendte at få operationen. Idag må jeg dryppe mine øjne mod tørhed og skal f.eks passe på med aircon i biler. Det må ikke blæse ind i mit øje. Der bliver reklameret for at det er en lille ting, og vil da også sige at metoden bliver forbedret løbende. De fleste er sikkert en succes. Men som i enhver operation, ligemeget hvor dygtig lægen er, kan der ske uforudsete ting. Jeg gyser for hvad der kunne være sket med mit dengang raske øje, Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 27/07-2012 02:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Har et vennepar der fik foretaget omtalte operation i Bangkok for 1,5 år siden. De var til en forundersøgelse hvor de blev tjekket ja undskyld udtrykket i hoved og røv. Og næste dag blev operationen foretaget på dem begge hvor efter de tog til deres hotel og 2 dagen var de til kontrol. De skulle så bære solbriller og måtte ikke bade i swimmingpool eller havet, passe på når de var i bad. 1 mnd efter var de til kontrol og alt var som det skulle være og alt har bare været en dans på roser de er begge kede af at de ikke havde fået det gjort noget før. 1 mnd efter havde jeg en anden kammerat med til samme klinik da han også ville have foretaget samme til undersøgelse men de sagde nej til at foretage operationen da de mente hans øjne ikke var gode nok til at få foretaget indgrebet. Så den klinik er det ikke for ussel mammon at de bare foretager operationer i flæng. En virkelig flot og ren klinik så det er altså ikke bare skidt det hele vil selv have foretaget operationen i år hvis mine øjne er gode nok til samme. Mener prisen var 12.000 dkr for venneparret . |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 27/07-2012 09:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Man skal også huske at man ikke må flyve et vist antal dage efter ? husker ikke hvor længe. Men kender en de afviste i BK fordi hun skulde flyve hjem nogle dage efter ? Men har da ellers hørt flere der var meget tilfredse med det de fik lavet i DK. Og jeg er nu glad for mit nye syn dog ikke Laser. |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 28/07-2012 18:25
|
|
sula skrev: Har et vennepar der fik foretaget omtalte operation i Bangkok for 1,5 år siden. De var til en forundersøgelse hvor de blev tjekket ja undskyld udtrykket i hoved og røv. Og næste dag blev operationen foretaget på dem begge hvor efter de tog til deres hotel og 2 dagen var de til kontrol. De skulle så bære solbriller og måtte ikke bade i swimmingpool eller havet, passe på når de var i bad. 1 mnd efter var de til kontrol og alt var som det skulle være og alt har bare været en dans på roser de er begge kede af at de ikke havde fået det gjort noget før. 1 mnd efter havde jeg en anden kammerat med til samme klinik da han også ville have foretaget samme til undersøgelse men de sagde nej til at foretage operationen da de mente hans øjne ikke var gode nok til at få foretaget indgrebet. Så den klinik er det ikke for ussel mammon at de bare foretager operationer i flæng. En virkelig flot og ren klinik så det er altså ikke bare skidt det hele vil selv have foretaget operationen i år hvis mine øjne er gode nok til samme. Mener prisen var 12.000 dkr for venneparret . Kan du huske, hvor den klinik ligger eller hedder ? |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 29/07-2012 03:01
|
|
Mener at have adressen et eller andet sted skal nok kigge efter den og give besked herinde hurtigst muligt |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 09/08-2012 17:19
|
|
TRSC International LASIK Center er på Facebook. thongsala skrev: sula skrev: Har et vennepar der fik foretaget omtalte operation i Bangkok for 1,5 år siden. De var til en forundersøgelse hvor de blev tjekket ja undskyld udtrykket i hoved og røv. Og næste dag blev operationen foretaget på dem begge hvor efter de tog til deres hotel og 2 dagen var de til kontrol. De skulle så bære solbriller og måtte ikke bade i swimmingpool eller havet, passe på når de var i bad. 1 mnd efter var de til kontrol og alt var som det skulle være og alt har bare været en dans på roser de er begge kede af at de ikke havde fået det gjort noget før. 1 mnd efter havde jeg en anden kammerat med til samme klinik da han også ville have foretaget samme til undersøgelse men de sagde nej til at foretage operationen da de mente hans øjne ikke var gode nok til at få foretaget indgrebet. Så den klinik er det ikke for ussel mammon at de bare foretager operationer i flæng. En virkelig flot og ren klinik så det er altså ikke bare skidt det hele vil selv have foretaget operationen i år hvis mine øjne er gode nok til samme. Mener prisen var 12.000 dkr for venneparret . Kan du huske, hvor den klinik ligger eller hedder ? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg har ikke hørt om noget der har klaret det i Thailand. Men skal det være Laser ? jeg er lige bleven Opereret på begge øjne for grå stær i DK og det har hjulpet. Men jeg spurgte på Bangkok Pattaya hospital om Laser ? jeg troede det var det jeg skulde have. De sagde 200000 for laser ? men har i Thailand hørte priser ned til 15000. baht. Men jeg vil nu foretrække et godt hospis og betale lidt mere for det.

dog ikke Laser.