Se indlæg
 Udskriv debat
Thai undervisning på 2 niveauer i Sønderborg
bb230366
LOF Alssund starter nu op på Thai-kurser igen i September. Et kursus for "turister" og et for let øvede... det sidste er jo nok for dem som har taget det første kursus sidste år eller som kan snakke lidt Thai i forvejen. Sidste år fik man efter endt kursus en lyd-cd med det gennemgåede materiale på både dansk og Thai.Wink

Mvh. BB230366

PATINYA
Har de også danskundervisning for Thaiere på LOF i Sønderborg?
grunden til jeg spør er at jeg skal have konen med på ferie i dk næste år, og jeg kommer selv fra Aabenraa, og inden for nærmere fremtid har vi planer om at tilbringe nogle år i dk, og så hjem til Thailand igen, derfor ville det jo være en stor hjælp for hende hvis hun kunne tale nogenlunde dansk de år vi tar til dk, da hun også gerne vil have et job i dk i den tid.

Eller er der nogen herinde der ved hvor det nærmeste sted fra Aabenraa ligger hvor de har danskundervisning for Thaiere?

vandango
Patinya - Jeg mener at det var oppe for nogle år tilbage, at den Thailandske stat tilbyder sprogkursus for kvinder der flytter til udlandet.
Jeg tror at det var noget vi drøftede på Dansk Thai Website for 3-4 år siden.
Tror at sprogkurserne foregik i BKK.?

PATINYA
Tak Vandango jeg prøver at kigge på det, men det er ikke meningen vi vil bosætte os i DK men tage en periode på 2 år og så vende snuden tilbage til Thailand igen, for jeg vil ikke bosætte mig perminent i DK igen, jeg vil bare give hende den oplevelse at prøve det, da hun ønsker det selv og har spurgt mig tit om vi ikke skulle prøve det, da hun heller ikke selv er intereseret i at blive i DK for al evighed, vi har jo sammen et liv i Thailand sammen med hendes familie som jeg også ville blive ked af at skulle undvære, men nu tar vi lige den ferie næste år først og så må vi jo se.
Vi ses VandangoCheers

bb230366
Patinya... LOF Alssund har kun fremmedsprog på programmet.. ved så ikke med AOF.. tjek på internettet.. hvad med VUC.. er det ikke en mulighed?

Mvh.

BB230366

Spring til debat: