Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
KAKSHIDI Food Import Aps
Lung Yao
Da der har været et stort interesse i butikken som alternativt handlested for de øvrige på Vesterbro , så genopfrisker jeg nyttige infoer om butikken:

KAKSHIDI Food Import

Flæsketorvet 42, 1711 København V.

Phone...... : 33 31 04 01 , mobil : 51 53 20 77, alt. mobil nr. mellem 07.00-22.00 : 52 88 84 44

http://map.krak.d...

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/2012-08-07154615.jpg

Webside: [url]www.kfimport.com[/url]

Der er muligt at bestille varer online via deres @mail adresse : , således at de er klar til afhentning, og har de ikke varen på hylderne skaffer de den hurtigst muligt efter bestilling. Ydermere er der mulighed for gratis levering, dog kun ved køb over 5000kr (en mulighed hvis man er 3-4 stykker der laver en fælles bestilling).

Vare katalog:

http://www.kfimpo...logue.html

Klik i nederste højre hjørne af billedet for at åbne/skifte side.

.
.
Redigeret af Lung Yao d. 11/08-2012 12:44
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Og for en sikkerheds skyld gentager jeg her åbningstiderne:

Mandag - Lørdag : 08.00 til 18.00

[b]Søndag[/b] : 10.30 til 1800.

Husnummer i nederste linie på websiden ville snart blive ændret fra #52(gamle butik) til #42 som er nuværende korrekt position.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Update:

I må undskylde mig m.h.t. tiderne om Søndagen, de er :

10.30 til 17.00.

.

Lung Yao
Lung Yao skrev:
Da der har været et stort interesse i butikken som alternativt handlested for de øvrige på Vesterbro , så genopfrisker jeg nyttige infoer om butikken:

KAKSHIDI Food Import

Flæsketorvet 42, 1711 København V.

Phone...... : 33 31 04 01 , mobil : 51 53 20 77,
alt. mobil nr. mellem 07.00-22.00 : 52 88 84 44
.

Lidt feedback m.h.t. alternativ telefon nr. :
Det drejer sig om ejerens eget privat nr. som man kan ringe til især efter kl. 18 , således at man kan afgive en bestilling til dagen efter.
Det kalder man service, som sikkert ikke kan fåes mange andre steder Sunflower.

.

Spring til debat: