Se indlæg|
Koh Talu
|
|
| John |
Lagt på d. 18/08-2012 20:15
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
På min sidste rejse til LOS, tilbragte jeg et par dage på Koh Talu. Den er bestemt et besøg værd. Og jeg kommer helt sikker igen på et tidspunkt. Det er en lille privat ejet ø, man bliver sejlet ud til fra Bangsapan som ligger et par timers kørsel syd for Hua Hin. Da øen er privat ejet er det kun ejerens både der lægger til. Så stedet bliver ikke overrent, da der kun er et begrænset antal bungalow og de ligger alle tæt på stranden. Jeg boede i en deluxe, med 3 senge, Aircon og varmt vand. Øen får strøm fra egen generator og den er stoppet et par timer midt på dagen. Så der er der ikke strøm. Øens ejer går meget op i naturen, bla. tages der hånd om ynglende havskilpadder, og de har pt. 728 skilpaddeæg til klægning i næste måned. Ud over det prøver man at dyrke koraller, som man så senere vil sætte ud. Der er 2 koralrev ved øen, de er desværre delvis døde, men der er stadig masser af fisk. Da de er på forholdsvis lavt vand er de gode at snorkle på. Incl. prisen for overnatning er: mad (stor buffet) frugt, kaffe, the, vand og juice. Øl og sodavand fås mod betaling. Snorkel udstyr - dykkerudstyr kan lejes (der er en divemaster på øen) Hav kajak og redningsveste. Snorkel tur med båd til revet. Trekking med guide til øens top, kan udføres i sandaler. Læs mere her: www.taluisland.com Og til de af jer der bruger Facebook: http://www.facebo...aluvillage Redigeret af John d. 18/08-2012 22:41 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 18/08-2012 20:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
føj for hulen det ser godt ud og den er markeret til den næste tur til los. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/08-2012 20:58
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Det ser rigtigt dejligt ud, men hvad betalte du?. Hvis jeg læser rigtigt på hjemmesiden, under "rates & reservation" er den billigste overnatning 6600 baht? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/08-2012 21:10
|
|
Købte hos Tuk Tours i Hua Hin. prisen var 4400 thb. pr. næse incl. pickup på hotellet. De 6600 er for bungalow og ikke pr. person købt direkte på hjemmesiden. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 19/08-2012 05:53
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Rart at se du er kommet godt hjem og tak for besøget.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/08-2012 10:26
|
|
Tak i lige måde Clyde. Det var hyggeligt.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.